عمر باتری گوشی‌های هوشمند تا یک هفته افزایش میابد

به گزارش موبنا، شرکت Intelligent Energy از بزرگترین توسعه‌دهندگان باتری‌های موبایلی سرمایه‌ای بالغ بر ۷.۶ میلیون دلار را از یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در اختیار گرفته است تا به آنها کمک کند تا یک باتری قوی و کوچک را برای دستگاه‌های موبایلی بسازد. این باتری سوختی به گونه‌ای ساخته می‌شود که قادر است هیدروژن …

به گزارش موبنا، شرکت Intelligent Energy از بزرگترین توسعه‌دهندگان باتری‌های موبایلی سرمایه‌ای بالغ بر ۷.۶ میلیون دلار را از یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در اختیار گرفته است تا به آنها کمک کند تا یک باتری قوی و کوچک را برای دستگاه‌های موبایلی بسازد.

این باتری سوختی به گونه‌ای ساخته می‌شود که قادر است هیدروژن را به انرژی الکتریکی تبدیل کند و در نتیجه این فعالیت بخار آب را بیرون دهد. باتری سوختی جدید مخصوص گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای ساخته می‌شود که با هر بار شارژ تا یک هفته انرژی مورد نیاز را در خود نگه می‌دارد.

این شرکت اعلام نکرده است که مبلغ مذکور از جانب کدام یک از تولیدکنندگان تلفن همراه پرداخت شده است، ولی ادعا می‌کند که برای نخستین بار به صورت عملی یکی از بهترین عنوان باتری‌های موبایلی را وارد بازار جهانی می‌کند.

شرکت‌هایی مانند Morgan Stanley و IKEA سرمایه‌گذاری‌های فراوان انجام داده‌اند تا ضمن استفاده از انرژی‌های سبز، توان ذخیره‌سازی انرژی در گوشی‌های هوشمند را افزایش دهند.

«هَری وینارد» مدیرعامل شرکت Intelligent Energy توضیح داد از هم‌اکنون دو سال باقی مانده است تا باتری جدید آنها به صورت عملی وارد بازار جهانی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا