پیشنهادهای اشتهاآور فرناز رهنما

هفته نامه اوقات خوش: فرناز رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران برای رفع خستگی تان پیشنهادهای ویژه ای دارد. سبوس اگر دنبال یک تجربه جدید و خوشمزه هستید، کافه سبوس می تواند نقطه مورد نظر شما باشد. یک کافه با محیط و دکوری جذاب و دلنشین که غذاهایش را در ظروف مسی سرو می کند …

هفته نامه اوقات خوش: فرناز رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران برای رفع خستگی تان پیشنهادهای ویژه ای دارد.

پیشنهادهای اشتهاآور فرناز رهنما

سبوس

پیشنهادهای اشتهاآور فرناز رهنما

اگر دنبال یک تجربه جدید و خوشمزه هستید، کافه سبوس می تواند نقطه مورد نظر شما باشد.

یک کافه با محیط و دکوری جذاب و دلنشین که غذاهایش را در ظروف مسی سرو می کند که این کار هم جذاب است و هم از نظر بهداشتی بسیار مفید.

در کافه سبوس سفارش برگر و همچنین سالادهایش را از دست ندهید و اگر هوس صبحانه ای خوب و خوشمزه هم داشتید، سبوس انتخاب مناسبی است برای آغاز یک روز پر انرژی. برای رفتن به کافه سبوس باید به چهار راه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف بروید.


کافه آوانسن

پیشنهادهای اشتهاآور فرناز رهنما

کافه آوانسن دارای دو شعبه بلوار کشاورز و شهرآرا است. دکور کافه های آوانسن بسیار خوب است و با یک نورپردازی حرفه ای تزیین شده است. وقتی به آوانسن می روید حتما سرویس ماءالشعیر آن را سفارش دهید که شامل باواریا، چیپس و بادام زمینی شور و … است.

همینطور منوی نوشیدنی های سرد آن بسیار جالب و متنوع است و سفارش اپل آرنا، پوموگرانته و … می تواند جذاب باشد. آوانسن محیط گرم و صمیمی است به خصوص برای قرارهای دوستانه.


رستوران کوبابا

پیشنهادهای اشتهاآور فرناز رهنما

از هنگام ورودتان به کافه رستوران کوبابا متوجه خواهید شد که با یک رستوران حرفه ای و با مدیریت حرفه ای روبرو هستید. رستورانی با فضای خیلی بزرگ که شامل فضای باز و فضای داخلی است.

تعداد پرسنل آن زیاد و اخلاق شان حرفه ای و مودبانه است و مدام از شما سوال می پرسند که مبادا چیزی کم باشد. کیفیت غذای آن بسیار بالاست و از مواد تازه تهیه می شود.

حتما از غذاهای دریایی آن به ویژه میگوی گریلش امتحان کنید. برای رفتن به کوبابا باید به خیابان جردن نبش خیابان گلخانه بروید.


کافه رستوران لیبرو

پیشنهادهای اشتهاآور فرناز رهنما

اگر سری به مرکز خرید پالادیوم زدید، بعد از یک خرید درست و حسابی بهترین جا برای رفع خستگی و یک مکمل دلچسب و خوشمزه برای خرید بی شک می توان کافه رستوران لیبرو باشد.

کافه ای دارای بالکن و یک فضای باز دلچسب است که د راین روزهای سرد مسئولان کافه پتو در اختیار مشتریان قرار می دهند تا بدون اینکه سردشان شود از طعم های به یادماندنی لیبرو لذت ببرند.

بستنی و کیک شکلاتی همراه با هات چاکلت لیبرو را از دست ندهید. اگر هم دل تان هوس صبحانه های فرنگی به خصوص انگلیسی و ایتالیایی کرد، لیبرو می تواند یک یاز بهترین کافه ها باشد. برای رفتن به لیبرو باید به خیابان ولیعصر، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم بروید.


خانه پنیر پرچک

پیشنهادهای اشتهاآور فرناز رهنما

اگر به پنیر علاقه مند باشید، خانه پنیر پرچک می تواند انتخابی فوق العاده باشد. کافه ای در دو طبقه با دکوراسیون دلنواز و متفاوت نسبت به سایر کافه ها و با منویی که در تک تک مواردش سالادها، کیک ها و خوراکی هایش و انواع پنیر چشم نوازی می کند.

منوی چیز کیک های خانه پنیر بسیار متفاوت و خوشمزه است. همچنین انواع پنینی و تست های آن. پنیر پرچک هر روز از ۹ صبح تا ۱۰ شب چراغش روشن است و با انواع طعم های شگفت انگیز از مشتریانش پذیرایی می کند. برای رفتن به خانه پنیر باید به خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی نبش کوچه گل بروید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا