عرضه نخستین گوشی آلکاتل با ویندوز ۱۰ به قیمت ۱۴۰ دلار

به گزارش موبنا، ژانویه امسال در نمایشگاه CES 2016 این گوشی هوشمند برای نخستین بار به صورت رسمی معرفی شد و البته خبری در مورد قیمت و زمان ورود آن به بازار به گوش نرسید. هم‌اکنون برخی منابع آگاه اطلاعاتی را در این زمینه منتشر کردند. بر این اساس گفته شد گوشی هوشمند OneTouch Fierce …

به گزارش موبنا، ژانویه امسال در نمایشگاه CES 2016 این گوشی هوشمند برای نخستین بار به صورت رسمی معرفی شد و البته خبری در مورد قیمت و زمان ورود آن به بازار به گوش نرسید.

هم‌اکنون برخی منابع آگاه اطلاعاتی را در این زمینه منتشر کردند. بر این اساس گفته شد گوشی هوشمند OneTouch Fierce XL چهارشنبه این هفته توسط شرکت مخابراتی T-Mobile عرضه می‌شود و پس از گذشت چند روز به دست کاربران در دیگر کشورهای جهانی می‌رسد.

این گوشی هوشمند ۱۳۹ دلار قیمت دارد و البته اگر کاربران بخواهند آن را با قرارداد مخابراتی دو ساله T-Mobile خریداری کنند، گوشی را به صورت رایگان در اختیار می‌گیرند.

گوشی ویندوزی OneTouch Fierce XL نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است و تراشه مرکزی Snapdragon 210 با چهار هسته ۱.۱ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A7 فعالیت می‌کند.

این گوشی هوشمند رم ۲ گیگابایتی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، گیرنده ۴G LTE و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا