آیفون ۶s لوکس با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار

به گزارش موبنا، این شرکت به مناسبت آغاز سال نو در کشور چین، مدل ویژه گوشی هوشمند آیفون ۶s با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار را عرضه کرد. از آنجایی که امسال برای چینی‌ها «سال میمون» نامگذاری شده است،‌ در قسمت پشت بدنه آیفون لوکس هم شکل میمون حکاکی شده است. این گوشی هوشمند لوکس …

به گزارش موبنا، این شرکت به مناسبت آغاز سال نو در کشور چین، مدل ویژه گوشی هوشمند آیفون ۶s با بدنه‌ای از طلای ۲۴ عیار را عرضه کرد. از آنجایی که امسال برای چینی‌ها «سال میمون» نامگذاری شده است،‌ در قسمت پشت بدنه آیفون لوکس هم شکل میمون حکاکی شده است.

این گوشی هوشمند لوکس Monkey 24k Gold iPhone 6S Elite نامگذاری شده است. به جز آنکه تمام بخش‌های بدنه این گوشی هوشمند را طلای ۲۴ عیار تشکیل داده است، شرکت سازنده اعلام کرد که این محصول کاملا دست‌ساز است و به همین خاطر می‌توان هر یک از آنها را متفاوت از دیگری دانست.

شرکت Goldgenie همچنین اعلام کرد که فقط ۹۹ دستگاه از این گوشی هوشمند را تولید کرده است و هر یک از آنها در زیر طرح میمون شماره سریال مجزا دارند. به همین خاطر با گذر زمان قیمت این گوشی‌ها افزایش میابد.

این مدل از گوشی هوشمند آیفون ۲۴۹۷ پوند معادل ۳۵۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و کاربران می‌توانند آن را با ظرفیت‌های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا