فروش ۱۰ میلیون گوشی P8lite هوواوی در ۹ ماه

به گزارش موبنا، شرکت چینی هوواوی همچنین توضیح داد که پیش‌بینی می‌کند به زودی به‌روزرسانی اندروید ۶.۰ مارشمالو برای این گوشی هوشمند عرضه شود. این نخستین گوشی هوشمند هوواوی محسوب می‌شود که علاوه بر چین، در بازار جهانی هم موفق بوده است. هوواوی در کنفرانس مطبوعاتی خود همچنین توضیح داد فروش جهانی سری گوشی P8 …

به گزارش موبنا، شرکت چینی هوواوی همچنین توضیح داد که پیش‌بینی می‌کند به زودی به‌روزرسانی اندروید ۶.۰ مارشمالو برای این گوشی هوشمند عرضه شود. این نخستین گوشی هوشمند هوواوی محسوب می‌شود که علاوه بر چین، در بازار جهانی هم موفق بوده است.

هوواوی در کنفرانس مطبوعاتی خود همچنین توضیح داد فروش جهانی سری گوشی P8 از جمله P8، P8lite و P8max بسیار موفق بوده است. در مجموع ۱۶ میلیون دستگاه از این سه مدل گوشی به فروش رسیده است.

هوواوی اعلام کرد در ماه گذشته ۱۲ میلیون دستگاه را در بازار جهانی به فروش رسانده است که این رقم رشد ۹۳ درصدی را نسبت به ژانویه ۲۰۱۵ نشان می‌دهد.

شرکت هوواوی همچنین توضیح داد از اکتبر ۲۰۱۵ تاکنون به طور میانگین هر ماه ۱۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی عرضه کرده است. این شرکت چینی در سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازار جهانی فروخت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا