همه دستگاه‌های الکترونیکی آمازون ارزان شد

به گزارش موبنا، بر اساس این طرح مدل ۸.۹ اینچی تبلت Kindle Fire HDX آمازون هم که ۴۳۰ دلار فروخته می‌شود تخفیف ۵۰ دلاری را در اختیار گرفت. تبلت Kindle Fire HD 10 آمازون که ۱۸۰ دلار قیمت دارد تخفیف ۵۰ دلاری در اختیار گرفت و تبلت Kindle Kids نیز با قیمت ۱۰۰، تخفیف ۲۰ …

به گزارش موبنا، بر اساس این طرح مدل ۸.۹ اینچی تبلت Kindle Fire HDX آمازون هم که ۴۳۰ دلار فروخته می‌شود تخفیف ۵۰ دلاری را در اختیار گرفت.

تبلت Kindle Fire HD 10 آمازون که ۱۸۰ دلار قیمت دارد تخفیف ۵۰ دلاری در اختیار گرفت و تبلت Kindle Kids نیز با قیمت ۱۰۰، تخفیف ۲۰ دلاری را شامل شد. البته شرکت آمازون اعلام کرد این تخفیف‌ها برای دوره زمانی محدود اعمال شده است.

بر اساس این طرح دستگاه‌های کتابخوان الکترونیکی آمازون هم ارزان شدند. مدل Kindle Paperwhite با تخفیف ۲۰ دلاری هم‌اکنون ۱۰۰ دلار قیمت دارد، مدل ۳G آن نیز تخفیف ۳۰ دلاری در اختیار گرفته است و مدل اصلی Kindle هم ۶۰ دلار قیمت گذاری شده است.

شرکت آمازون روی فروشگاه اینترنتی خود اعلام کرد دستگاه Kindle Voyage Essentials Bundle هم ۲۵ دلار تخفیف را شامل شده است تا به قیمت ۲۵۵ دلار فروخته شود.

در حال حاضر این تخفیف‌ها فقط در کشور آمریکا لحاظ شده است و شرکت آمازون در تلاش است آن را برای ساکنان دیگر کشورها هم ارایه دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا