قلم هوشمند سامسونگ پایه دستگاه‌های موبایلی می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت سامسونگ هم اکنون حق امتیازی را ثبت کرده است که قابلیت جدید برای قلم S Pen ارایه می‌دهد. با این حق امتیاز قلم هوشمند سامسونگ می‌تواند به صورت پایه عمود بر زمین قرار بگیرد. طرح‌های اولیه ارایه شده مربوط به حق امتیاز مذکور نشان می‌دهد قلم S Pen در قسمت میانی …

به گزارش موبنا، شرکت سامسونگ هم اکنون حق امتیازی را ثبت کرده است که قابلیت جدید برای قلم S Pen ارایه می‌دهد. با این حق امتیاز قلم هوشمند سامسونگ می‌تواند به صورت پایه عمود بر زمین قرار بگیرد.

طرح‌های اولیه ارایه شده مربوط به حق امتیاز مذکور نشان می‌دهد قلم S Pen در قسمت میانی خود لولا در اختیار گرفته است. طرح مطرح شده در این حق امتیاز به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند S Pen را تا نیمه بیرون بیاورد و سپس آن را به عنوان پایه برای دستگاه مورد استفاده قرار دهد.

این قابلیت به گونه‌ای است که بر اساس آن قلم هوشمند قفل می‌شود تا دستگاه موبایلی به صورت ثابت روی زمین باقی بماند. بر این اساس اگر کاربران قفل S Pen را باز کنند، می‌توانند به راحتی آن را در جایگاه اصلی قرار دهند.

این حق امتیاز نخستین بار در فصل سوم سال ۲۰۱۵ به ثبت رسید و سامسونگ هم‌اکنون جزییات مربوط به آن را تکمیل کرد. سامسونگ این حق امتیاز را در راستای دستگاه موبایلی Note 5 به ثبت رسانده بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا