قاب لوکس ۲ هزار دلاری مخصوص Lumia 950 مایکروسافت

به گزارش موبنا، این روزها انواع گوشی‌های لوکس مبتنی بر دو سیستم عامل اندروید و iOS به دست کاربران می‌رسند. ولی در آخرین تحولات قرار است که این روند تغییر کند و مدل لوکس گوشی هوشمند Lumia 950 مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه شود. پوشش لوکس و منحصر به‌فردی که برای این گوشی …

به گزارش موبنا، این روزها انواع گوشی‌های لوکس مبتنی بر دو سیستم عامل اندروید و iOS به دست کاربران می‌رسند. ولی در آخرین تحولات قرار است که این روند تغییر کند و مدل لوکس گوشی هوشمند Lumia 950 مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه شود.

پوشش لوکس و منحصر به‌فردی که برای این گوشی هوشمند ساخته شده از جنس چرم و با رنگ‌های مشکی و سفید است. روی این لایه محافظ یک قطعه طلا به رنگ سرخ و سفید نصب شده است که آرم شرکت Damiani را نشان می‌دهد.

شرکت ایتالیایی فقط ۹۹ لایه محافظ لوکس را برای این گوشی هوشمند تولید کرده است و قصد ادامه تولید آن را هم ندارد. به همین خاطر روی هر یک از این قاب‌های محافظ شماره سریال درج شده است.

قیمت هر قاب محافظ لوکس برای Lumia 950 مایکروسافت ۱۹۵۰ یورو معادل ۲۱۳۵ دلار اعلام شده است. شعبات فروشگاه Damiani در شهرهای رم و میلان ایتالیا فروش این محصول را آغاز کرده‌اند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا