عرضه بازی شطرنج برای مشترکان مسنجر فیسبوک

به گزارش موبنا، ابزار ارتباطی Messenger تا ماه گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال داشته است و شرکت فیسبوک از این طریق می‌کوشد محبوبیت آن را نزد کاربران جهانی افزایش دهد. این قابلیت جدید نخستین بار روی شبکه اجتماعی Reddit منتشر شد و کاربران اعلام کردند که طی چند روز گذشته آن را در …

به گزارش موبنا، ابزار ارتباطی Messenger تا ماه گذشته بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال داشته است و شرکت فیسبوک از این طریق می‌کوشد محبوبیت آن را نزد کاربران جهانی افزایش دهد.

این قابلیت جدید نخستین بار روی شبکه اجتماعی Reddit منتشر شد و کاربران اعلام کردند که طی چند روز گذشته آن را در اختیار گرفته‌اند.

اگرچه هنوز به درستی مشخص نیست از چه تاریخی بازی شطرنج به صورت عمومی برای همه مشترکان جهانی Messenger عرضه می‌شود، برخی کارشناسان پیش‌بینی کردند که این دسترسی تا پایان فوریه ۲۰۱۶ انجام خواهد شد.

فیسبوک در ابتدا کاربران شبکه اجتماعی خود را مجبور کرده بود برای انجام ارتباطات مختلف Messenger را روی دستگا‌ه‌های موبایلی نصب کنند. ولی هم‌اکنون آن دسته از کاربرانی که در فیسبوک عضویت ندارند هم برای در اختیار گرفتن قابلیت‌های کارآمد Messenger آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا