گوگل پیش از وقوع سیل هشدار می‌دهد

به گزارش موبنا، این قابلیت از طریق سرویس جامع Google Public Alerts ارایه می‌شود و اگر احتمال وقوع سیل وجود داشته باشد، پیام‌های هشدار دهنده را به تک‌تک کاربران ارسال می‌کند. شرکت گوگل در این خصوص روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «این سرویس برای آنکه بتواند هشدارهای دقیق خود را ارسال کند،‌ داده‌های مورد …

به گزارش موبنا، این قابلیت از طریق سرویس جامع Google Public Alerts ارایه می‌شود و اگر احتمال وقوع سیل وجود داشته باشد، پیام‌های هشدار دهنده را به تک‌تک کاربران ارسال می‌کند.

شرکت گوگل در این خصوص روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «این سرویس برای آنکه بتواند هشدارهای دقیق خود را ارسال کند،‌ داده‌های مورد نیاز را از کمیسیون مرکز آب (CWC) دریافت می‌‌کند. کاربران می‌توانند به اطلاعات مربوط به سطح رودخانه‌ها در ۱۷۰ منطقه دسترسی داشته باشند و پیام‌های هشدار دهنده را دریافت کنند. مرکز CWC در این مناطق سیستم‌های فعال نصب کرده است و هر زمان که خطری وجود داشته باشد، گوگل را مطلع می‌کند تا پیام‌های هشدار دهنده ارسال شود».

این پیام‌های هشدار دهنده می‌توانند از طریق رایانه‌های رومیزی یا دستگاه‌های موبایلی دریافت شوند. پیام‌ها روی موتور جست‌وجوی گوگل و سرویس‌های Maps، Now و دیگر اپلیکیشن‌های گوگل در دسترس هستند.

شرکت گوگل همچنین اعلام کرد که در صفحه نخست مرکز ارایه سرویس Public Alerts خود هم این پیام‌ها را ارسال می‌کند و قرار است دیگر مناطق جهان هم تحت پوشش قرار بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا