گزارشگر، عزيزم، دقت كن! + عکس

گزارش مسابقه يكشنبه‌شب گرانادا و رئال مادريد را كه با برتري دو بر يك شاگردان زيدان همراه بود، محمد سيانكي بر عهده داشت. در دقيقه ۱۰ اين مسابقه گرانادا به گل رسيد، اما كمك‌داور اين گل را آفسايد گرفت. با اين حال سيانكي متوجه دليل آفسايد بودن اين صحنه نشد. او تا آخر بازي سردرگم …

گزارش مسابقه يكشنبه‌شب گرانادا و رئال مادريد را كه با برتري دو بر يك شاگردان زيدان همراه بود، محمد سيانكي بر عهده داشت. در دقيقه ۱۰ اين مسابقه گرانادا به گل رسيد، اما كمك‌داور اين گل را آفسايد گرفت. با اين حال سيانكي متوجه دليل آفسايد بودن اين صحنه نشد. او تا آخر بازي سردرگم بود و حتي حدود دقيقه ۸۰ مسابقه گفت: «واقعا مشخص نشد چرا داور گل اول گرانادا را مردود اعلام كرد.»

عجيب اينكه در كل شبكه سه هيچكس هم پيدا نمي‌شد اصل موضوع را به اين بنده خدا تذكر بدهد و او را روشن كند. تصويري از صحنه اعلام آفسايد را مي‌بينيد. داستان خيلي ساده است. مهاجم گرانادا زماني صاحب توپ شده كه فقط يك بازيكن از تيم حريف روبروي او ايستاده و اين از نظر قوانين فوتبال به معناي «آفسايد» است. اشتباه ما اين است كه فكر مي‌كنيم هميشه نفر آخر بايد دروازه‌بان باشد، اما اينجا ناواس بيرون آمده و مدافع رئال نقش نفر آخر را بازي كرده است. به همين سادگي!

عکس: گزارشگر، عزيزم، دقت كن!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا