پخش هوایی جزوات ضد داعشی در رقه+عکس

هزاران نشریه با عنوان “نابودی داعش در آینده نزدیک” به وسیله هواپیماهای ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا در رقه، پایتخت حکومت خودخوانده داعش پخش شد. این جزوات در شهرهایی از سوریه که ساکنان آنها تحت سلطه داعش هستند – و مواردی چون سربریدن در ملاعام، اعدام و سایر مجازات‌های داعش برای آنها طبیعی شده است …

هزاران نشریه با عنوان “نابودی داعش در آینده نزدیک” به وسیله هواپیماهای ائتلاف ضدداعش به رهبری آمریکا در رقه، پایتخت حکومت خودخوانده داعش پخش شد.

این جزوات در شهرهایی از سوریه که ساکنان آنها تحت سلطه داعش هستند – و مواردی چون سربریدن در ملاعام، اعدام و سایر مجازات‌های داعش برای آنها طبیعی شده است – به وسیله جنگنده‌های ائتلاف پخش شد.

این اقدام ائتلاف از آن جهت روی داد که تروریست‌های داعش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم اقدام به انتشار فیلم‌های اعدام‌های وحشیانه خود می‌کنند.

 

پخش جزوات ضد داعشی به وسیله جنگنده‌های ائتلاف+ تصاویر

 

 

در عین حال، گروه ” قتل‌عام سوریه در سکوت” – ناظران داعش در رقه – در توییتر خود از خوشحالی مردم برای انتشار این جزوات خبر داد. آنها در زیر تصاویر توییت خود به عربی نوشته بودند “نیروهای دموکراسی سوریه درحال پیشروی برای آزادی رقه از چنگال داعش هستند”.

 

این جزوات به وسیله جنگنده‌های ائتلاف بر روی شهر رقه پخش شد. نیروی هوایی انگلیس پس از درخواست مجلس نمایندگان در ۱۲ آذرماه، حملات هوایی علیه مواضع داعش را آغاز کرد. پیش‌تر کشورهای آمریکا، فرانسه و روسیه حملات هوایی علیه داعش انجام می‌دادند.

 

این جزوات که به وسیله ترکیه تهیه شده بود گمانه‌زنی‌ها درباره برنامه‌ریزی آنکارا برای عملیات زمینی علیه داعش را افزایش داد. ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه پیش‌تر اعلام کرده بود تصاویر مرز ترکیه و سوریه نشان دهنده وجود ماشین‌هایی است که می‌تواند برای جابه‌جایی نیروهای نظامی، تسلیحات و زره‌پوش‌ها استفاده شوند.

 

کوناشنکوف تاکید کرد: ما اطمینان داریم ترکیه بصورت جدی درحال آماده‌سازی نظامی خود برای حمله به سوریه است. ما نشانه‌های زیادی درباره آماده شدن نظامی ترکیه برای دخالت در سوریه ثبت کرده‌ایم.

 

سخنان مقامات روس درباره ترکیه درحالی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر عربستان سعودی به طور رسمی از اعزام نیروی زمینی به سوریه خبر داده است. احمد اسری، سخنگوی ائتلاف عربستان در این باره گفت: پادشاهی سعودی آمادگی دارد در هر گونه عملیات زمینی که ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا موافق اجرای آن در سوریه باشد شرکت کند.

پخش جزوات ضد داعشی به وسیله جنگنده‌های ائتلاف+ تصاویر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا