هویت دومین جلاد داعش لو رفت + عکس

روزنامه واشنگتن پست هویت دومین عضو گروه “بیتلز” تشکیل شده از انگلیسی های عضو داعش را فاش کرد. اعضای این گروه در فیلم های سربریدن گروگان های غربی داعش دیده می شوند.بر اساس این گزارش،‌ “الکسندا کوتی” ۳۲ ساله است که در گذشته در لندن زندگی می کرد.     وی هوادار جدی فوتبال بود …

روزنامه واشنگتن پست هویت دومین عضو گروه “بیتلز” تشکیل شده از انگلیسی های عضو داعش را فاش کرد. اعضای این گروه در فیلم های سربریدن گروگان های غربی داعش دیده می شوند.بر اساس این گزارش،‌ “الکسندا کوتی” ۳۲ ساله است که در گذشته در لندن زندگی می کرد.

 

وی هوادار جدی فوتبال بود که در غرب لندن بزرگ شد و در اوایل ۲۰ سالگی پس از آشنایی با یک دختر مسلمان،‌ اسلام آورد. آنها باهم ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شدند.کوتی در همان مسجدی نماز می خواند که “محمد موازی” جلاد معروف داعش نیز در آن حضور داشت.موازی نیز یکی از شهروندان مسلمان انگلیسی بود که پس از پیوستن به داعش در فیلم های مختلفی به عنوان جلاد دیده شد.

مادر کوتی یک قبرسی یونانی تبار و پدرش یک خواننده است که در سال ۲۰۰۹ در کاروان امدادی به غزه سفر کرد.گروه بیتلز به رهبری محمد موازی در داعش شهرت بسیاری کسب کرد گرچه به شدت بدنام است.اعضای این گروه در فیلم های سربریدن گروگان های غربی حاضر می شدند.گروگان های سابق در داعش نیز گفته بودند که اعضای این گروه مسؤول حفاظت از زندانیان خارجی در داعش هستند.محمد موازی خود نیز اهل لندن بود و رسانه های انگلیسی به او لقب “جهادی جان” داده بودند. وی در حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا کشته شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا