زورگیری عقاب در آسمان! +عکس

“نیکلاس روزنس” ۴۰ ساله که از عقابی در آسمان عکاسی می کرد موفق شد از لحظه نزاع دو پرنده بلند پرواز بر سر یک ماهی عکس های خارق العاده ای بردارد. او که مشغول عکاسی از یک عقاب دریایی “استلر” با ماهی در چنگالش بود با حمله و زورگیری یک عقاب دریایی مواجه شد و …

“نیکلاس روزنس” ۴۰ ساله که از عقابی در آسمان عکاسی می کرد موفق شد از لحظه نزاع دو پرنده بلند پرواز بر سر یک ماهی عکس های خارق العاده ای بردارد. او که مشغول عکاسی از یک عقاب دریایی “استلر” با ماهی در چنگالش بود با حمله و زورگیری یک عقاب دریایی مواجه شد و نزاعی که بر سر ماهی در آسمان درگرفت را عکاسی کرد.

عقاب دریایی استلر با بال های سفید و خاکستری یکی از بزرگترین و سنگین ترین انواع عقاب ها است که طعمهٔ اصلی اش ماهی و پرندگان آبزی هستند. در مقابل عقاب دریایی موسوم به “دم سفید” اگرچه شکارچی ماهری است و از ماهی، مرغ، موش، سمو و خرگوش تغذیه می کند اما در دنیای پرندگان به مرغ “زورگیر” شهرت دارد. او در بیشتر مواقع غذای مورد نیاز روزانه اش که بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ گرم است را از شکارچیان دیگر به زور می گیرد. روزنس در عکس هایی که تصادفا برداشت همین صحنه را به تصویر کشید. زمانی که عقاب دم سفید از پایین به سمت عقاب دریایی حمله کرد و چنگالش را در ماهی فرو برد. یکی از لحظات خارق العاده زمانی بود که او چرخی در آسمان زد و عقاب استلر را به زیر برد. این حرکت باعث شد موفق شود ماهی را از چنگ او در آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا