سارق جیب‌بر خطوط «بی‌آرتی» را شناسایی کنید

١٠بهمن‌ماه دستگیری یک سارق جیب‌بر در ایستگاه «بی‌آرتی» چهارراه ولیعصر به کلانتری ١٢٩ جامی اعلام شد. وقتی ماموران خود را به محل حادثه رساندند، شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل اتوبوس ایستاده بودم که متوجه شدم جوانی قصد سرقت جیب مرا دارد. متهم  قصد فرار داشت که با کمک سایر مسافران اتوبوس او …

١٠بهمن‌ماه دستگیری یک سارق جیب‌بر در ایستگاه «بی‌آرتی» چهارراه ولیعصر به کلانتری ١٢٩ جامی اعلام شد.
وقتی ماموران خود را به محل حادثه رساندند، شاکی پرونده در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: داخل اتوبوس ایستاده بودم که متوجه شدم جوانی قصد سرقت جیب مرا دارد. متهم  قصد فرار داشت که با کمک سایر مسافران اتوبوس او را دستگیر کردیم و با پلیس ١١٠ تماس گرفتیم.
با بررسی سوابق متهم «حسین» ٢٤ساله مشخص شد که وی از مجرمان سابقه‌داری است که از ‌سال ١٣٨٩ تاکنون، ٥بار به اتهام جیب‌بری دستگیر و روانه زندان شده، اما هربار پس از آزادی دوباره سرقت‌های خود را از سر گرفته است.
متهم که به گفته خودش نزدیک به ١٠‌سال به مصرف موادمخدر از نوع هرویین اعتیاد دارد، در اعترافاتش به جیب‌بری‌های سریالی در خطوط اتوبوس‌های درون‌شهری «بی‌آرتی» به‌ویژه در مسیر سه‌راه تهرانپارس – آزادی اعتراف و عنوان کرد که سرقت‌های خود را در ابتدای روز و در زمان مراجعه شهروندان به محل کار انجام داده است.
با توجه به شناسایی تعدادی از شاکیان پرونده و اعتراف متهم به جیب‌بری، بازپرس پرونده با تقاضای انتشار بدون پوشش تصویر متهم از کسانی که موفق به شناسایی تصویر این مرد شدند، خواست تا برای پیگیری شکایات خود به‌ نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – خیابان ١٢ فروردین مراجعه کنند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا