آغاز فروش شارژر بی‌سیم برای Galaxy S7 سامسونگ

به گزارش موبنا، هم‌اکنون مدت کوتاهی تا زمان معرفی گوشی هوشمند Galaxy S7 باقی مانده است و از امروز یک فروشگاه اینترنتی بریتانیایی فروش شارژر بی‌سیم مخصوص آن را آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی Clove’s در مورد این شارژر توضیح داد و اعلام کرد این محصول با دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge که …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون مدت کوتاهی تا زمان معرفی گوشی هوشمند Galaxy S7 باقی مانده است و از امروز یک فروشگاه اینترنتی بریتانیایی فروش شارژر بی‌سیم مخصوص آن را آغاز کرد.

فروشگاه اینترنتی Clove’s در مورد این شارژر توضیح داد و اعلام کرد این محصول با دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و S7 edge که به زودی عرضه می‌شوند سازگاری دارد و البته دیگر گوشی‌هایی که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند هم می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

تصویری که این فروشگاه اینترنتی منتشر کرده است مربوط به شارژری می‌شود که از نظر ظاهری شبیه به مدل Wireless Charging Pad است و هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شود.

شارژر جدید یک بخش ویژه برای نگه داشتن گوشی را در اختیار گرفته است و البته نکته عجیب اینجاست که قیمت این شارژر در فروشگاه اینترنتی مذکور منفی یک پوند اعلام شده است(-£۱.۰۰).

شرکت سامسونگ هنوز این محصول را به صورت رسمی معرفی نکرده است و به همین خاطر احتمال می‌رود مدل نهایی این شارژر بی‌سیم با آنچه که برای Galaxy S7 عرضه می‌شود تفاوت داشته باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا