نخستین تصاویر از Moto X و Moto G جدید

به گزارش موبنا، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ دشه شرکت لنوو قصد دارد برند Moto by Lenovo را جایگزین برند Motorola کند تا نخستین گام عملی در این زمینه را بردارد. این طور که مدیران ارشد لنوو اعلام کردند، نخستین گوشی‌ها با این برند از ژوئیه ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی می‌شوند. منابع آگاه امروز نخستین …

به گزارش موبنا، بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ دشه شرکت لنوو قصد دارد برند Moto by Lenovo را جایگزین برند Motorola کند تا نخستین گام عملی در این زمینه را بردارد. این طور که مدیران ارشد لنوو اعلام کردند، نخستین گوشی‌ها با این برند از ژوئیه ۲۰۱۶ وارد بازار جهانی می‌شوند.

منابع آگاه امروز نخستین تصاویر از دو گوشی هوشمند Moto X و Moto G مخصوص سال ۲۰۱۶ میلادی را به اشتراک گذاشتند.

هم‌اکنون مدل مفهومی از این دو گوشی هوشمند در شرکت لنوو ساخته شده است و پیش‌بینی می‌شود در آینده برخی تغییرات روی آنها اعمال شود. شرکت لنوو در طراحی این دو محصول سعی کرده است شکل ظاهری آنها را شبیه به مدل‌های قبلی نگه دارد و امکانات پیشرفته‌تر را در آنها ارایه دهد.

یکی از مهم‌ترین نکات به کار رفته در Moto X و Moto G مخصوص سال ۲۰۱۶ میلادی این است که لنوو برای هر دو آنها بدنه فلزی در نظر گرفته است و از نظر ظاهری می‌توان آنها را تا اندازه‌ای شبیه به گوشی هوشمند آیفون ۵s اپل دانست.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا