استیو بالمر: مایکروسافت سریع‌تر تکلیف خود را با بازار موبایل مشخص کند

به گزارش موبنا، «استیو بالمر» مدیرعامل اسبق مایکروسافت شخصی بود که تصمیم گرفت شرکت نوکیا را بخرد و او به خوبی می‌داند برنامه‌های کنونی غول نرم‌افزاری جهان برای حضور در رقابتی‌ترین بازار سخت‌افزاری جهان صحیح نیست. بالمر که هم‌اکنون صاحب باشگاه بسکتبال L.A. Clippers است می‌گوید که مایکروسافت باید هرچه سریع‌تر مسیر صحیح خود را …

به گزارش موبنا، «استیو بالمر» مدیرعامل اسبق مایکروسافت شخصی بود که تصمیم گرفت شرکت نوکیا را بخرد و او به خوبی می‌داند برنامه‌های کنونی غول نرم‌افزاری جهان برای حضور در رقابتی‌ترین بازار سخت‌افزاری جهان صحیح نیست.

بالمر که هم‌اکنون صاحب باشگاه بسکتبال L.A. Clippers است می‌گوید که مایکروسافت باید هرچه سریع‌تر مسیر صحیح خود را برای ادامه فعالیت در بازار جهانی تلفن همراه پیدا کند.

بالمر گفت زمانی که او وارد بازار موبایل شد، برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای فعالیت در این زمینه داشت و سرانجام هیئت مدیره با نظر او برای خرید مرکز دستگاه‌های الکترونیکی نوکیا در سال ۲۰۱۳ میلادی موافقت کرد.

به گفته بالمر، «ساتیا نادلا» مدیرعامل کنونی مایکروسافت می‌بایست یک مسیر شفاف و روشن برای ادامه فعالیت در بازار موبایل در اختیار بگیرد و البته بالمر معتقد است که نادلا سرانجام می‌تواند این مسیر را پیدا کند.

کارشناسان بر این باورند که نادلا و «پانوس پانای» مدیر مرکز توسعه Surface مایکروسافت تلاش فراوان برای تغییر وضعیت سری محصولات Lumia دارند و در این زمینه قرار است گوشی هوشمند Surface Phone هم عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا