Lumia 650XL به جای Lumia 850 ساخته می‌شود

به گزارش موبنا، در خبرهای قبلی آمده بود این گوشی هوشمند فلزی و باریک نمایشگر ۵.۷ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی را در خود جا داده است و فعلا در شرکت مایکروسافت با نام Honjo شناخته می‌شود که از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه Snapdragon 617 با هشت …

به گزارش موبنا، در خبرهای قبلی آمده بود این گوشی هوشمند فلزی و باریک نمایشگر ۵.۷ اینچ با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی را در خود جا داده است و فعلا در شرکت مایکروسافت با نام Honjo شناخته می‌شود که از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به تراشه Snapdragon 617 با هشت هسته پردازشگر و پردازنده گرافیکی Adreno 405 اشاره کرد.

امروز منابع آگاه چینی خبرهای جدیدتری در این زمینه منتشر کردند و بر اساس آن گفته شد این گوشی هوشمند اسکنر مخصوص چشم ندارد و البته، مایکروسافت پروژه ساخت Lumia 850 را متوقف کرده است.

در عوض گفته شده است که مایکروسافت این محصول را با نام Lumia 650 XL توسعه می‌دهد. گوشی هوشمند Lumia 650 نیز هم‌اکنون در دست ساخت است که از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۴ اینچی با کیفیت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل اشاره کرد.

این گوشی هوشمند کوچکتر تراشه Snapdragon 210 با چهار هسته پردازشگر و پردازنده گرافیکی Adreno 304 را در خود جا داده است.

به هر حال، منابع آگاه می‌گویند که مایکروسافت تصمیم گرفته است گوشی هوشمند Lumia 850 را با نام Lumia 650 XL توسعه دهد و به دست کاربران برساند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا