فلش مموری سیستم احراز هویت وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار موبنا، فلش مموری AH650 بهره مند از سیستم احراز هویت با استفاده از اثر انگشت می‌باشد. این فلش مموری مجهز به آخرین سیستم تشخیص اثر انگشت بوده که با استفاده از تکنولوژی تشخیص هویت بیومتریک و تشخیص اثرانگشت تا زاویه ۳۶۰ درجه، از داده‌ها خصوصی و عمومی شما محافظت می نماید. این …

به گزارش خبرنگار موبنا، فلش مموری AH650 بهره مند از سیستم احراز هویت با استفاده از اثر انگشت می‌باشد.
این فلش مموری مجهز به آخرین سیستم تشخیص اثر انگشت بوده که با استفاده از تکنولوژی تشخیص هویت بیومتریک و تشخیص اثرانگشت تا زاویه ۳۶۰ درجه، از داده‌ها خصوصی و عمومی شما محافظت می نماید.
این فلش مموری با طراحی تحسین برانگیز خود موفق به دریافت جایزه ۲۰۱۶ Award Taiwan Excellenceو ICT Month Innovative Elite شد.
امروزه استفاده از فلش مموری‌ها به طور فزاینده‌ای متداول شده است بنابراین امنیت اطلاعات موضوعی حیاتی بوده و یکی از بحث‌های مهم از جهت ترکیب امنیت و قابلیت حمل می باشد. فلش مموری AH650 از اثر انگشت افراد به عنوان ابزاری منحصر ‌به‌ فرد و غیرقابل تشخیص جهت محرمانه نگه داشتن اطلاعات استفاده می نماید.
با استفاده از این قابلیت کاربران مشکلی از لحاظ به خاطر سپردن رمزهای عبور نخواهند داشت و به آسانی می‌توانند با اثرانگشت به اطلاعات دسترسی داشته باشند.
فلش مموری AH650 اپیسر دارای نرم افزار انحصاری برای ثبت و مدیریت اثرانگشت می باشد و دارای دو بخش عمومی و خصوصی(محافظت شده توسط سیستم اثرانگشت) است.
قبلا برای دسترسی به اطلاعات می‌بایست از Plug and play جهت ورود رمزعبور استفاده می‌شد اما اکنون شما با استفاده از سیستم تشخیص اثرانگشت به آسانی و با سرعت بالا می‌توانید به اطلاعات خود دسترسی داشته‌باشید.
لبه‌های بیرونی و برش الماس گونه این‌ فلش مموری باعث می ‌شود کاربران بدون نگاه کردن و با استفاده از حس لامسه خود، سطح قابل لمس(sensing area) را پیدا نمایند. همچنین این فلش مموری غیر قابل لغزش بوده و به اسانی می توان آن را در دست گرفت.
فلش مموری AH650 با اینترفیس USB3.0 ، با سرعت خواندن ۱۳۰MB/s ،در دو رنگ طلایی و نقره‌ای در ظرفیت‌ها ۳۲ و ۶۴ گیگابایت قایل دسترس می‌باشد تا کاربران امکان ذخیره فایل‌های با حجم بالا راداشته باشند. این فلش مموری مناسب برای افرادی است که بیشترین امنیت و کارایی را نیازمند می‌باشند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا