کور شدن یک زن بخاطر فین کردن شدید +عکس

ماجرا از این قرار بود که به گزارش پارس سناز فین کردن شدید بینی این زن به مرور موجب دردهای شدید و شدیدتر شده بود و آسیبی که به چشمانش وارد شده بود موجب سردرد و افزایش درجه حرارت بدن او شده بود چشمانش به طور کامل بسته و او برای مدتی کاملا نابینا و …

ماجرا از این قرار بود که به گزارش پارس سناز فین کردن شدید بینی این زن به مرور موجب دردهای شدید و شدیدتر شده بود و آسیبی که به چشمانش وارد شده بود موجب سردرد و افزایش درجه حرارت بدن او شده بود چشمانش به طور کامل بسته و او برای مدتی کاملا نابینا و کور شده بود.

gf5zgxdz

زن جوان ۳۲ ساله که نامش منتشر نشده است با چشمانی متورم به پزشک مراجعه کرد و گفت که او چند ساعت پیش با شدت زیاد مخاط بینی اش را خالی کرده و به مرور متوجه بروز مشکل در چشمانش شده تا اینکه به طور کامل چشمانش ورم کرده.
آزمایشات دقیق و عکسبرداری ها ثابت کرد که این زن دچار مشکل ” آمفزیم مداری” شده . آمفیزم مداری یعنی تورمی که در هنگام خارج شدن هوا با شدت از بینی به داخل بافت نرم اطراف چشم فشار وارد می شود بروز می کند. در موارد شدید این مشکل می تواند با وارد کردن صدمه به سیستم عصبی چشم موجب کوری شود.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا