چگونه آی‌فون خود را سریع‏ تر شارژ کنیم؟

به‏‌طور کل این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام شارژ شدن گوشی هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، مدت زمان شارژ طولانی‏‌تر می‏‌شود. پس بهتر است هنگام شارژ دست به گوشی‏تان نزنید و بگذارید با خیال راحت انرژی موردنیاز خود را دریافت کند. اما راه‌‏حل شارژ سریع‏تر آی‌فون چیست؟ • نخست آی‌فون خود …

به‏‌طور کل این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام شارژ شدن گوشی هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، مدت زمان شارژ طولانی‏‌تر می‏‌شود. پس بهتر است هنگام شارژ دست به گوشی‏تان نزنید و بگذارید با خیال راحت انرژی موردنیاز خود را دریافت کند.

اما راه‌‏حل شارژ سریع‏تر آی‌فون چیست؟
• نخست آی‌فون خود را در حالت Airplane قرار دهید. در این حالت گوشی دیگر به دنبال سیگنال وای‏فای و شبکه مخابراتی نمی‏گردد و اتصال آن از دستگاه‏هایی مانند ساعت یا دستبند هوشمند قطع می‏شود.
• سپس از شارژر آی‌پد برای شارژ آی‌فون خود استفاده کنید.

شارژرهای USB به‏طور معمول از ولتاژ ۵ ولت و جریان یک آمپر پشتیبانی می‏کنند، مانند شارژر پیش‏فرض در جعبه آی‌فون که دقیقا همین خروجی را در پورت یواس‏بی خود ارائه می‏کند. پورت‏های یواس‏بی روی کامپیوتر و لپ‏تاپ نیز ولتاژ ۵ ولتی دارند، اما جریان خروجی آنها ۵/ ۰ آمپر است. این به آن معنی است که رسیدن به شارژ کامل با پورت یواس‏بی روی کامپیوتر یا لپ‏تاپ دو برابر بیشتر از شارژ کردن با شارژر یک آمپری طول می‏کشد.  اما چاره کار استفاده از شارژرهایی مانند شارژر آی‌پد است که با وجود خروجی ۵ ولتی، می‏تواند جریانی معادل با ۱/ ۲ آمپر در اختیار آی‌فون شما قرار دهد. به این ترتیب استفاده از شارژر آی‌پد درمقایسه با شارژر آی‌فون دو برابر بازدهی بیشتر به‏‌همراه دارد. آی‌فون‏های ۶ و جدیدتر به‏‌خوبی با شارژر ۱/ ۲ آمپری آی‌پد سازگارند و استفاده از این نوع شارژر به گوشی شما و باتری آن آسیبی وارد نمی‏کند.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا