یک‌سوم آیفون‌های فعال جهان نمایشگر ۴ اینچی دارند

به گزارش موبنا، بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Mixpanel در مورد مدل‌های مختلف گوشی هوشمند اپل در بازار جهانی، ۱۹ درصد کاربران همچنان از گوشی هوشمند آیفون ۵s استفاده می‌کنند. مدل آیفون ۵ هم ۸ درصد بازار جهانی گوشی‌های اپل را به خود اختصاص داده است و پس از آن …

به گزارش موبنا، بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Mixpanel در مورد مدل‌های مختلف گوشی هوشمند اپل در بازار جهانی، ۱۹ درصد کاربران همچنان از گوشی هوشمند آیفون ۵s استفاده می‌کنند.

مدل آیفون ۵ هم ۸ درصد بازار جهانی گوشی‌های اپل را به خود اختصاص داده است و پس از آن هم دو مدل آیفون ۵c و آیفون ۴s به ترتیب ۵.۴ و ۴.۲ بازار را در اختیار گرفته‌اند.

این آمار تایید می‌کند یک‌سوم آیفون‌های فعال در بازار جهانی نمایشگر ۴ اینچی دارند و صاحبان آنها تمایلی به استفاده از نمایشگر بزرگتر نداشته‌اند.

اگر مدل آیفون ۴s و مدل‌های قدیمی‌تر با نمایشگر ۳.۵ اینچی را به این لیست اضافه کنیم درخواهیم یافت ۴۰ درصد هواداران دستگاه‌های موبایلی اپل تمایلی به استفاده از محصولات بزرگتر ندارند.

این روزها دلایل فراوانی برای عدم به‌روزرسانی گوشی‌های آیفون بین کاربران مطرح می‌شود. ولی مهم‌ترین دلیل این است که تمام مدل‌های جدید نمایشگر بزرگ دارند و نمی‌توانند نیاز این گروه از کاربران را پاسخ دهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا