دوسوم بازار جهانی ساعت‌های هوشمند در دستان اپل

به گزارش موبنا، این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی کرده است که روند مذکور برای اپل همچنا ادامه دارد و این شرکت در دوره زمانی مذکور دوسوم بازار جهانی ساعت‌های هوشمند را در اختیار داشته است. در لیست محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند جدید اپل رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و پس از آن هم Gear …

به گزارش موبنا، این مرکز تحقیقاتی پیش‌بینی کرده است که روند مذکور برای اپل همچنا ادامه دارد و این شرکت در دوره زمانی مذکور دوسوم بازار جهانی ساعت‌های هوشمند را در اختیار داشته است.

در لیست محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند جدید اپل رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و پس از آن هم Gear S2 سامسونگ قرار گرفته که با طراحی متفاوت مورد توجه کاربران واقع شده است.

شرکت Pebble رتبه سوم این لیست را در اختیار دارد و هوواوی هم در رتبه چهارم ایستاده است. در این لیست نام شرکت ال‌جی و برخی شرکت‌های بی‌نام و نشان چینی هم به چشم می‌خورد.

در حوزه فناوری‌های هوشمند بدون سیستم عامل شرکت Fitbit محبوب‌ترین محصولات را تولید می‌کند. این شرکت با انواع مختلف دستبندهای هوشمند خود توانسته است مورد توجه کاربران جهانی قرار بگیرد و البته شیائومی هم در این زمینه بسیار موفق بوده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا