آغاز فروش Xperia Z5 و Z5 Compact در آمریکا

به گزارش موبنا، در حال حاضر فروشگاه‌های Best Buy، B&H و آمازون فروش این دو گوشی هوشمند را آغاز کرده‌اند و البته سونی قصد دارد به زودی آن را در شعبات خود هم عرضه کند. دو گوشی هوشمند Xperia Z5 و Z5 Compact به ترتیب با نمایشگرهای ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی و ۴.۶ اینچی ۷۲۰ …

به گزارش موبنا، در حال حاضر فروشگاه‌های Best Buy، B&H و آمازون فروش این دو گوشی هوشمند را آغاز کرده‌اند و البته سونی قصد دارد به زودی آن را در شعبات خود هم عرضه کند.

دو گوشی هوشمند Xperia Z5 و Z5 Compact به ترتیب با نمایشگرهای ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی و ۴.۶ اینچی ۷۲۰ پیکسلی عرضه می‌شوند و از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آنها می‌توان به تراشه مرکزی Snapdragon 810، رم ۳ گیگابایتی و باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

این دو گوشی هوشمند استاندارد IP68 دارند و به عبارت دیگر می‌توان هر دو آنها را ضدآب و ضد گردوغبار دانست.

لازم به ذکر است که شرکت سونی اعتقادی به استفاده از حسگر اثر انگشت در گوشی‌های خود ندارد و به همین خاطر سری محصولات Z5 که پیشرفته‌ترین گوشی‌های سونی محسوب می‌شوند، بدون حسگر در آمریکا به فروش می‌رسند.

گوشی هوشمند Xperia Z5 بدون قرارداد مخابراتی ۶۰۰ دلار قیمت گذاری شده است و مدل Z5 Compact هم با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا