یک‌چهارم کاربران سالی ۱۰ دلار اپلیکیشن می‌خرند

به گزارش موبنا، نتایج حاصل از این نظرسنجی نشان داد ۲۶ درصد کاربران جهانی سالانه ۱۰ دلار برای خرید ابزارهای کاربردی موبایلی پرداخت می‌کنند، ۱۴ درصد هزینه سالانه ۵۰ دلاری را می‌پردازند و دو درصد آنها هم در طول یک سال بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار برای خرید اپلیکیشن‌های جدید هزینه می‌کنند. نخستین بار شرکت …

به گزارش موبنا، نتایج حاصل از این نظرسنجی نشان داد ۲۶ درصد کاربران جهانی سالانه ۱۰ دلار برای خرید ابزارهای کاربردی موبایلی پرداخت می‌کنند، ۱۴ درصد هزینه سالانه ۵۰ دلاری را می‌پردازند و دو درصد آنها هم در طول یک سال بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلار برای خرید اپلیکیشن‌های جدید هزینه می‌کنند.

نخستین بار شرکت اپل فروشگاه اینترنتی با قابلیت بارگذاری ابزارهای موبایلی راه‌اندازی کرد و این روزها انواع مختلف آن در اختیار کاربران جهانی گذاشته شده است.

بر اساس آخرین آمارهای موجود، طی سال ۲۰۱۵ میلادی تعداد ابزارهای اندرویدی بارگذاری شده از فروشگاه Play Store گوگل دو برابر بیشتر از ابزارهای دانلود شده از App Store اپل بوده است.

با این وجود اپل ۷۵ درصد بیشتر از گوگل از این بازار درآمد کسب می‌کند و به عبارت دیگر می‌توان نتیجه گرفت کاربران اپلی تمایل بیشتری به دریافت اپلیکیشن‌های پولی دارند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا