سیستم امنیتی ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت شناسایی رگ‌های دست

به گزارش موبنا، این فناوری به زودی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا آسان‌تر از قبل، از امکانات ساعت‌های هوشمند استفاده کنید. سامسونگ به تازگی حق امتیازی را در مرکز USPTO ثبت کرده است که همین قابلیت را ارایه می‌دهد و بر اساس آن صاحبان ساعت‌های مچی هوشمند می‌توانند به کمک رگ‌های دست خود شناسایی …

به گزارش موبنا، این فناوری به زودی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا آسان‌تر از قبل، از امکانات ساعت‌های هوشمند استفاده کنید. سامسونگ به تازگی حق امتیازی را در مرکز USPTO ثبت کرده است که همین قابلیت را ارایه می‌دهد و بر اساس آن صاحبان ساعت‌های مچی هوشمند می‌توانند به کمک رگ‌های دست خود شناسایی شوند و از امکانات داخلی ساعت هوشمند استفاده کنند.

این ساعت مچی هوشمند برای نخستین بار اسکن دقیقی را روی پوست دست انجام می‌دهد تا رگ‌ها را شناسایی کند و سپس از آن برای مقایسه با عکس‌های بعدی استفاده می‌کند.

فناوری مادون قرمز در این ساعت هوشمند برای گرفتن عکس از پوست دست استفاده می‌شود و از این طریق رگ‌های کاربر مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

اگر ساعت مچی هوشمند برای باز کردن قفل‌ها از جمله درب اتومبیل یا اتاق هتل به کار گرفته شود، این فناوری می‌تواند قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربران بگذارد.

حق امتیاز ثبت شده به گونه‌ای است که فناوری جدید تنها می‌تواند مشخصات یک نفر را شناسایی کند و اگر ساعت هوشمند به دست شخص دیگری بسته شود، امکان خطا و اشتباه برای تشخیص هویت وجود ندارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا