منتظر آیفون صورتی باشید

به گزارش موبنا، در آخرین خبرها گفته شده است که این محصول با نام آیفون ۵se عرضه می‌شود و در حالی که شکل ظاهری آن شبیه به آیفون ۶s طراحی شده است، با قابلیت‌های ضعیف‌تر، نمایشگر کوچکتر و قیمت ارزان‌تر به دست کاربارن می‌رسد. ولی امروز یک خبر جالب در این زمینه منتشر شد. گروهی …

به گزارش موبنا، در آخرین خبرها گفته شده است که این محصول با نام آیفون ۵se عرضه می‌شود و در حالی که شکل ظاهری آن شبیه به آیفون ۶s طراحی شده است، با قابلیت‌های ضعیف‌تر، نمایشگر کوچکتر و قیمت ارزان‌تر به دست کاربارن می‌رسد.

ولی امروز یک خبر جالب در این زمینه منتشر شد. گروهی از منابع آگاه اعلام کردند شرکت اپل در نظر دارد این گوشی هوشمند را به رنگ صورتی پررنگ هم تولید کند و یک تحول در این زمینه ایجاد نماید.

این نخستین باری نیست که خبرهایی در مورد آیفون صورتی منتشر می‌شود. شایعات قبلی هم نشان داده بود که اپل مدل اولیه آیفون ۶s را با رنگ صورتی تولید کرد و سرانجام تصمیم بر آن شد که این محصول با رنگ طلایی-صورتی عرضه شود.

ولی این بار گفته می‌شود که اپل یک صورتی متفاوت برای گوشی هوشمند ارزان خود در نظر گرفته است و از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد که آیفون ۵se با رنگ صورتی به دست کاربران می‌رسد.

وبلاگ ژاپنی Mac Otakara ادعا می‌کند این خبر را از منابع آگاه موثق شنیده است و بدون هیچ تردیدی منتظر آیفون صورتی بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا