واتس‌اپ گفت‌وگوی همزمان با ۲۵۶ نفر را ممکن کرد

به گزارش موبنا، تا پیش از این واتس‌اپ اجازه گفت‌وگوی همزمان ۱۰۰ نفر را فراهم می‌کرد و در به‌روزرسانی آخر این تعداد تا ۲۵۶ نفر افزایش یافته است. کاربران برای آنکه بتوانند از این قابلیت استفاده کنند می‌بایست نسخه ۲.۱۲.۴۳۷ ابزار ارتباطی واتس‌اپ را از فروشگاه اینترنتی Play Store در اختیار بگیرند. کاربران اندرویدی که …

به گزارش موبنا، تا پیش از این واتس‌اپ اجازه گفت‌وگوی همزمان ۱۰۰ نفر را فراهم می‌کرد و در به‌روزرسانی آخر این تعداد تا ۲۵۶ نفر افزایش یافته است.

کاربران برای آنکه بتوانند از این قابلیت استفاده کنند می‌بایست نسخه ۲.۱۲.۴۳۷ ابزار ارتباطی واتس‌اپ را از فروشگاه اینترنتی Play Store در اختیار بگیرند.

کاربران اندرویدی که می‌خواهند به صورت همزمان با ۲۵۶ نفر صحبت کنند، پس از دریافت نسخه جدید می‌بایست روی لینک APK Mirror کلیک کنند و گروه جدید تشکیل دهند.

ابزار ارتباطی واتس‌اپ از حدود یک ماه قبل رایگان شده است و کاربران برای استفاده از قابلیت‌های مختلف آن نیازی به پرداخت هزینه اشتراک سالانه ۹۹ سنتی ندارند. این ابزار ارتباطی علاوه بر آنکه امکان ارسال پیام متنی را آسان می‌کند، قابلیت برقراری تماس‌های تلفنی، دریافت فایل‌های ویدیویی، دریافت پیام‌های صوتی و گفت‌وگوهای گروهی را هم فراهم می‌آورد.

لازم به ذکر است شرکت فیسبوک در اکتبر ۲۰۱۴ شرکت توسعه دهنده ابزار ارتباطی واتس‌اپ را به قیمت ۲۱.۸ میلیارد دلار خریداری کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا