بلک‌بری دوباره سراغ اخراج کارمندان رفت

به گزارش موبنا، در حالی که هنوز علت اصلی حذف این تعداد فرصت شغلی مشخص نشده است، برخی کارشناسان گمانه‌زنی کرده‌اند که برخی از این افراد در بخش‌های BlackBerry 10 و Devices مشغول به کار هستند. به نظر می‌رسد این تصمیم در راستای آینده نامعلوم بلک‌بری اتخاذ شده است. «جان چِن» مدیرعامل شرکت بلک‌بری طی …

به گزارش موبنا، در حالی که هنوز علت اصلی حذف این تعداد فرصت شغلی مشخص نشده است، برخی کارشناسان گمانه‌زنی کرده‌اند که برخی از این افراد در بخش‌های BlackBerry 10 و Devices مشغول به کار هستند.

به نظر می‌رسد این تصمیم در راستای آینده نامعلوم بلک‌بری اتخاذ شده است. «جان چِن» مدیرعامل شرکت بلک‌بری طی آخرین سخنرانی‌های خود بارها بر مسئله به‌روزرسانی امنیتی برای سیستم عامل BlackBerry 10 تاکید کرده است.

«دامیان تای» مدیر بلک‌بری در منطقه آسیا پسیفیک هم به طور صریح اعلام کرده است که سیستم عامل  BB10 به زودی کنار گذاشته می‌شود و بلک‌بری روی اندروید تمرکز می‌کند.

شرکت بلک‌بری همچنان به توسعه سیستم عامل موبایلی خود ادامه می‌دهد. ولی در آخرین خبرها گفته شده است که این شرکت کانادایی تصمیم دارد به صورت عمده روی اندروید متمرکز شود و طی سال ۲۰۱۶ میلادی چند گوشی اندرویدی دیگر روانه بازار کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا