کیبوردی مخصوص گیمرها عرضه شد

یه گزاین کیبورد دارای واحد کنترل ۳۲ بیتی، ۴ مگابایت حافظه داخلی و طراحی مخصوص ROG، به همراه دکمه های ماکرو برای تعریف نمودن توالی فشردن کلیدها به منظور دسترسی سریعتر در بازی ها می باشد. این کیبورد همچنین دارای صفحه مخصوص کف دست، پایه های مخصوص و جایگاه مخصوص موبایل می باشد. ROG Horus …

یه گزاین کیبورد دارای واحد کنترل ۳۲ بیتی، ۴ مگابایت حافظه داخلی و طراحی مخصوص ROG، به همراه دکمه های ماکرو برای تعریف نمودن توالی فشردن کلیدها به منظور دسترسی سریعتر در بازی ها می باشد. این کیبورد همچنین دارای صفحه مخصوص کف دست، پایه های مخصوص و جایگاه مخصوص موبایل می باشد.
ROG Horus GK2000 با داشتن واحد کنترل ۳۲ بیتی و حافظه ۴ مگابایتی خود قابلیت ذخیره نمودن فرآیندها و توالی فشردن کلیدها به همراه تنظیمات نورپردازی را دارا می باشد. کاربرها می توانند تا ۸۰ دستور ماکروی مختلف برای ماوس، کامپیوتر و کنترل چندرسانه ای در این کیبورد تعریف نمایند. همچنین به دلیل تنظیمات سخت افزاری فوق العاده موجود در این کیبورد ، کاربرها می توانند تا ۱۰ تنظیم مختلف را برای ماکروها به صورت همزمان بر روی کیبورد داشته باشند و همچنین برای تغییر آنها از طریق نرم افزار به صورت Drag-and-drop تنظیمات ذخیره شده بر روی کامپیوتر را در این کیبورد بارگزاری نمایند.
برای دکمه های GK2000 از کلید های مکانیکی Cherry MX Red استفاده شده است. ۴ میلی متر قابلیت فشردن را دارند و میانگین طول عمر آنها ۵۰ میلیون ضربه می باشد. هرکدام از این دکمه ها دارای یک LED قرمز بوده و طراحی آنها ارکونومیک باعث می شود تا هم برای بازی و هم تایپ کردن مناسب باشند.
این کیبورد دارای ویژگی ۱۰۰% Anti-Ghosting به همراه فناوری N-Key Rollover (NKRO) می باشد و باعث می شود تا تمام دکمه هایی که توسط کاربر فشرده می شند توسط دستگاه شناسایی می شود.
مواد به کار رفته در ساخت Horus GK2000 از با کیفیت ترین نوع مواد موجود هستند. وجود آلومینیوم فراوری شده توسط CNC و صفحه آنودایز شده برای ساخت این کیبورد، ظاهری همسان سلیقه گیمرها به آن داده است. هر کلید Horus GK2000 دارای نور LED قرمز می باشد؛ در این کیبورد ۵ پروفایل از پیش تنظیم شده و یک پروفایل مخصوص تنظیمات کاربر وجود دارد تا نور پس زمینه کیبورد به راحتی و بر اساس سلیقه کاربران تنظیم شود، البته باید خاطر نشان کرد که این قابلیت وجود دارد تا نور پس زمینه با چند کلید محدود باشد و یا اینکه تمام کیبورد دارای روشنایی باشد.
به منظور راحتی بیشتر کاربران در تمام زمینه علاوه بر بازی، دکمه های مخصوص چندرسانه ای در Horus GK2000 در نظر گرفته شده تا تمام تنظیمات مخصوص چندرسانه ای به راحتی از طریق کیبورد انجام شود.
یکی از پارامترهای اصلی که GK2000 بر اساس آن ساخته شده است، ارگونومی کاربران می باشد، به همین دلیل این کیبورد دارای یک صفحه استراحت دست (Palm rest) به اندازه ۴۷×۸۳ میلیمتر می باشد. زاویه قرارگیری کیبورد به خاطر وجود پایه های مخصوص در زیر کیبورد قابل تنظیم بوده و دارای یک پایه جدا شونده مخصوص موبایل می باشد تا گیمرها همواره موبایل خود را در دسترس داشته باشند.
درگاه های اتصالی که برای این کیبورد در نظر گرفته شده است، ۲ درگاه USB برای ارتباط راحت تر با دستگاه های اکسترنال و حافظه های USB و همچنین خروجی صدا برای هدفون می باشد.
کیبورد ROG Horus GK2000 دارای کیف حمل مخصوص خود می باشد. این کیف به گونه ای طراحی شده که دارای لوگوی ROG بوده، داخل آن از مواد ضربه گیر استفاده شده تا از ضربه به کیبورد جلوگیری نماید و همچنین محل های مخصوصی درون آن تعبیه شده تا گیمرها به راحتی بتوانند تمام وسایل خود را در این کیف حمل نمایند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا