گپ و گفت سینماگران در سامانه اینترنتی فیلم نت

به گزارش موبنا به نقل از اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران، در این برنامه، فریدون جیرانی در مقابل بازیگران شناخته شده کشورمان نشسته و آنها را با سؤالاتی کوتاه به چالش می کشد. علاقه مندان با تماشای این برنامه جذاب، می توانند از اتفاقات پشت صحنه سینما به روایت خود سینماگران و بازیگران آگاه …

به گزارش موبنا به نقل از اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران، در این برنامه، فریدون جیرانی در مقابل بازیگران شناخته شده کشورمان نشسته و آنها را با سؤالاتی کوتاه به چالش می کشد. علاقه مندان با تماشای این برنامه جذاب، می توانند از اتفاقات پشت صحنه سینما به روایت خود سینماگران و بازیگران آگاه شوند.
فیلم نت که با مشارکت همراه اول فعالیت می کند، تلاش کرده که با تدارک این برنامه، امکانی برای مخاطبان فراهم کند که با مشاهده هر قسمت از برنامه، آماده دیدن شماره بعدی شده و مطمئن باشند اطلاعاتی که از ستارگان سینما در این برنامه می بینند و می شنوند در جای دیگری دریافت نخواهند کرد.
برنامه ۳۵ را سامانه اینترنتی «فیلم نت» راه اندازی کرده که در ایام جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت ۲۲ در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. تاکنون ۵ قسمت از این برنامه با حضور حامد بهداد، هنگامه قاضیانی، سحر دولتشاهی و پرویز پرستویی (دو شب) منتشر شده است. ۳۵ بعد از جشنواره نیز همراه مخاطبان خواهد بود و هر هفته یک قسمت از آن منتشر خواهد شد.
گفتنی است، فیلم نت اولین شبکه قانونی نمایش خانگی فیلم و سریال در ایران است که با مشارکت همراه اول راه اندازی شده و امکان مشاهده و دانلود فیلم و سریال را روی گوشی موبایل، تبلت، رایانه و ابزارهای دیگر فراهم می کند.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا