رونمایی از «یتیم خانه ایران» +عکس

درحالی که برخی گمانه زنی ها مبنی بر نرسیدن فیلم سینمایی«یتیم خانه ایران» به دبیرخانه  جشنواره زده می شود، پوستر این فیلم  رونمایی شد. پوستر فیلم به خوبی فضای درون فیلم را روایت می کند و معرف فیلم است. «یتیم‌خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که طی آن عده ای ملیونی از ایرانیان …

درحالی که برخی گمانه زنی ها مبنی بر نرسیدن فیلم سینمایی«یتیم خانه ایران» به دبیرخانه  جشنواره زده می شود، پوستر این فیلم  رونمایی شد. پوستر فیلم به خوبی فضای درون فیلم را روایت می کند و معرف فیلم است.

«یتیم‌خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران که طی آن عده ای ملیونی از ایرانیان به سبب آن کشته می شوند، این قحطی در سال‌های ۱۲۹۶ تا ۱۲۹۹ و در کوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داده است.

طبق زمان بندی صورت گرفته از سوی دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر   نمایش های «یتیم خانه ایران» از یکشنبه ۱۸ بهمن در سینماها شروع می شود و ساعت ۲۴ همین روز هم برای اصحاب رسانه در کاخ جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

رونمایی از «یتیم خانه ایران» +عکس

«یتیم خانه ایران» یکی از تولیدات مهم امسال سینمای ایران است که در آن بازیگرانی همچون: علیرام نورایی، جعفر دهقان، قطب الدین صادقی، فرخ نعمتی، آهو خردمند، داریوش اسعد زاده، صالح میرزا آقایی، ایمان صفا، علی شادمان، حمید تاج دولتی، بهار محمد پور، ملیکا شعبان، پرویز بزرگی، مصطفی بهشتی، مهری آل آقا، محسن حسینی، پریسا بادران، رضا اکبری، والا شهیری ایفای نقش می کنند.

بازیگران خارجی، برایان طرفه، برت جان کورن، کامرون چَپمَن، جان اُتُل، پاول دودنی، تونی هیوز، کلوم کوتس از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی حضور دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا