گوشی‌هایی با قیمت ۶۰۰‌ هزار تا یک ‌میلیون تومان

آنر ٦ هوآوی به گزارش زومیت، پردازنده هشت هسته‌ای و حافظه رم سه گیگابایتی، اجرای کاملا روان اندروید را برای شما تضمین می‌کند. دوربین ۱۳مگاپیکسلی دستگاه عکس‌های بسیار خوبی تهیه می‌کند. یکی از بهترین انتخاب‌ها در رده گوشی‌های نزدیک یک ‌میلیون تومان -٨٥٠‌ هزار تومان- همین دستگاه خوش‌ساخت هوآوی است. پی ٨ لایت هوآوی استفاده …

آنر ٦ هوآوی
به گزارش زومیت، پردازنده هشت هسته‌ای و حافظه رم سه گیگابایتی، اجرای کاملا روان اندروید را برای شما تضمین می‌کند. دوربین ۱۳مگاپیکسلی دستگاه عکس‌های بسیار خوبی تهیه می‌کند. یکی از بهترین انتخاب‌ها در رده گوشی‌های نزدیک یک ‌میلیون تومان -٨٥٠‌ هزار تومان- همین دستگاه خوش‌ساخت هوآوی است.
پی ٨ لایت هوآوی
استفاده از یک پردازنده‌ ۶۴بیتی ساخت هوآوی در کنار دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و سنسور دوربین ۱۳مگاپیکسلی سبب شده، پی۸ لایت مشخصاتی شبیه بسیاری از گوشی‌های میان‌رده داشته باشد. البته این گوشی از دو سیم‌کارت و شبکه پرسرعت نسل چهارم نیز پشتیبانی می‌کند. در ساخت این گوشی از پلاستیک استفاده شده و قیمت آن ٦٢٣‌ هزار تومان است که به‌تازگی افت خوبی داشته است.
گلکسی A٥ سامسونگ
گلکسی‌ای۵ را باید یک میان‌رده شایسته بدانیم که با توجه به قیمت ٨٦٣ ‌هزار تومانی کیفیت ساخت و طراحی و امکانات آن ارزش خرید زیادی دارد. بسیاری از خریداران نسبت به گوشی‌های ‌ای ۵ و ‌ای ۷ سامسونگ ابراز رضایت کرده‌اند.
گلکسی A٣ ٢٠١٦ سامسونگ
گلکسی A٣ ٢٠١٦ یکی از جدیدترین مدل‌هایی است که وارد بازار ایران شده و با توجه به قیمت این گوشی می‌توانیم آن را در بین محصولات میان‌رده‌ با قیمت ٩٦٣ ‌هزار تومان قرار دهیم. این گوشی از نمایشگر بزرگ‌تر، باتری قوی‌تر، شبکه‌ اینترنت ٤G، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و اندروید ٥,١ بهره می‌برد.
اکسپریا ‌ام ٤ آکوا سونی
به لطف پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای و ۶۴بیتی، دو گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی و سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نسبت به قیمت ٧١٣ ‌هزار تومانی خود عملکردی فراتر از انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی از شبکه‌ اینترنت ٤G پشتیبانی می‌کند.
اکسپریا C٤ سونی
بهره‌گیری از پردازنده ۶۴بیتی مدیاتک، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی در کنار طراحی همیشگی سونی و نمایشگر ۵.۵اینچی فول‌اچ‌دی باعث می‌شود برای خرید این گوشی با قیمت ٨١٨ ‌هزار تومان وسوسه شویم.
دیزایر ٨٢٦ اچ‌تی‌سی
یکی از مزایای این گوشی نسبت به برخی رقبا پشتیبانی از کارت حافظه‌‌ ۱۲۸گیگابایتی است که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران اچ‌تی‌سی باشد. دیزایر ۸۲۶، میان‌رده‌ای از اچ‌تی‌سی است که با پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای، نمایشگر Super LCD ٣ با رزولوشن فول‌اچ‌دی برای رقابت با دیگر میان‌رده‌های پرقدرت بازار وارد میدان رقابت شده است و با قیمت ٨٧٣ ‌هزار تومان، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید باشد. یکی از مزایای این گوشی دوربین جلوی ۱۳مگاپیکسلی آن است.
وان E٩ اچ‌تی‌سی
وان‌ای ۹ اچ‌تی‌سی یکی از بهترین محصولات این سری به شمار می‌رود که به یک پردازنده ۶۴بیتی هلیو ایکس ۱۰ مدیاتک، نمایشگر ۵.۵ اینچی فول‌اچ‌دی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و اندروید ۵ آب نبات چوبی مجهز شده است. باتری دوهزارو ٨٤٠ میلی‌آمپر ساعتی را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این فبلت جذاب دانست. قیمت این محصول ٨٧٨ ‌هزار تومان است.
ردمی نوت ۳ شیائومی
این گوشی یکی از بهترین گزینه‌های محدوده‌ قیمتی ٨٢٥‌ هزار تومان است که به یک پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای قدرتمند، نمایشگر فول‌اچ‌دی، رم سه‌گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی و یک باتری چهار هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. پشتیبانی‌نکردن از کارت حافظه خارجی یکی از نقاط ضعف این گوشی جذاب است.
لومیا ٨٣٠ نوکیا
لومیا ۸۳۰ را می‌توانیم یک گوشی دوربین‌محور بدانیم که با توجه به سبک طراحی، مشخصات فنی و قیمت ٧٨٨‌ هزار تومان، طرفداران خاص خودش را دارد. به اعتقاد بسیاری از کاربران با نصب بیلدهای جدید ویندوز ۱۰ موبایل روی لومیا ۸۳۰، عملکرد آن به‌مراتب بهتر شده است.
لومیا  XL LTE٦٤٠  مایکروسافت
این گوشی‌هوشمند از صفحه نمایش ٥,٧ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد که می‌توان آن را دنباله‌روی لومیا ۱۳۲۰ خواند. ازجمله‌ مشخصات فنی آن می‌توان به پردازنده‌ اسنپدراگون ۴۰۰ و همچنین دوربین ۱۳مگاپیکسلی به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی اشاره کرد. حافظه داخلی لومیا ۶۴۰ ایکس‌ال نیز هشت گیگابایت و از حافظه‌ رم یک‌گیگابایتی در آن استفاده شده است. محصولی که قیمت آن ٨٢٨‌ هزار تومان است.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا