ورود «کیمیا» به ماجرای رد صلاحیت‌ها! +عکس

«ارتش سوریه برای مقابله با داعش، رسما از کیمیا درخواست کمک کرد»، پس از خلق حماسه‌های پی در پی توسط کیمیا پارسا و نقش آفرینی بی بدیل او در حماسه آزادسازی خرمشهر، بسیاری از اهالی سیاست در اقصی نقاط جهان دست یاری به سوی او دراز کردند تا شاید راه حلی برای مشکلاتشان یافت کرده …

«ارتش سوریه برای مقابله با داعش، رسما از کیمیا درخواست کمک کرد»، پس از خلق حماسه‌های پی در پی توسط کیمیا پارسا و نقش آفرینی بی بدیل او در حماسه آزادسازی خرمشهر، بسیاری از اهالی سیاست در اقصی نقاط جهان دست یاری به سوی او دراز کردند تا شاید راه حلی برای مشکلاتشان یافت کرده و به سوی فلاح و رستگاری هدایتشان کند. کیمیا ثابت کرده که به خوبی می‌تواند از پس همه رقم مشکل برآید. نه تنها مشکلات خانوادگی، وی می‌تواند در هر میدانی ورود کرده و همانند «زورو» یا شاید هم مثل اوشین و یانگوم! مبارزه کرده، بایستد و در نبردی سخت و سهمگین مشکلات را از پای در بیاورد.

 ورود «کیمیا» به ماجرای رد صلاحیت‌ها! +عکس

 از این رو اصلاً عجیب نیست اگر دولتمردان سایر کشورها هم از او تقاضای کمک کنند و بسیاری از میدان های سخت جهان او را به مبارزه بطبند! چرا که کیمیا حلال همه مشکلات است، اما کیمیا و درخواست‌هایی که از وی شده محدود به مبارزه با داعش نیست و او می‌تواند در کشور نیز اقدامات مؤثری انجام دهد و بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی وطنش را حل کند. با توجه به پیشینه تاریخی این شخصیت می‌توان از او  برای حل بسیاری از مشکلات امداد خواست، اما راهبردهایی که وی ممکن است برای حل این گیر و گرفت های مهم مملکتی ارائه دهد موضوعی است که در ادامه به نمونه‌هایی از آن پرداخته ایم:

 ۱.      دخالت کیمیا در روند مذاکرات هسته ای: روایت شده کیمیا در جریان مذاکرات خارجی هم نقش در پرده ای همانند نقشش در آزادسازی خرمشهر داشته است، بسیاری از داد و بیدادهای ظریف و جان کری را او مدیریت کرده و اصلا همان کسی بوده که موقع بالا رفتن سر و صدای مذاکره کننده ها ناگهان می گفته: هیس! و دو طرف را سوا می‌کرده است!

نوشته های مشابه

 ۲.      خرید هواپیماهای با کیفیت برای کشور: گفته شده کیمیا در یکی از سفرها به فرانسه زمانی که برای دیدار با «آزاده» عازم شده بود از وضعیت هواپیماهایی که در فرودگاه بوده بازدیدی کرده که او را برای مدت یک دقیقه و سیزده ثانیه به فکر فرو داشته است. وی پس از آن با اکراه تماس تلفنی اوباما را پاسخ داده و با درخواست او مبنی بر فروش یک سری هواپیمای خیلی شیک و مجلسی برای کشور موافقت کرده است] از آنجایی که ما هیچ وقت برای تماس تلفنی با آمریکای جنایتکار پیش قدم نمی شویم اینبار هم اوباما پس از اطلاع از تفکرات کیمیا خودش پیشقدم فروش هواپیما شده است.[ البته این اقدام کیمیا بیشتر برای کمک به پرش از روی کود با مانع فرانسوی‌ها هم بوده و تنها مصرف داخلی مطرح نیست.

۳.      وساطت برای تایید صلاحیت‌های مجالس: یکی از پیشنهادات دیگری که به خانم پارسا شده در باب وساطت برای تایید صلاحیت مجالس به ویژه مجلس خبرگان بوده است. حتی خود شخص کیمیا می خواسته به جای یک «کاندیدای خاص» برود و بر سر جلسه امتحان مربوطه بنشیند که بعدا حرف و حدیث پیش نیاید و مردم نگویند که فلانی می خواهد از نام و منصب فامیلی سو استفاده کند و الخ. اما شرایط اجازه نداده وگرنه بد نمی‌شد اگر حل این مشکل هم به دست ایشان ممکن می‌شد. البته آقایان بدشان نمی آمد که کیمیا وساطت کند و کار فیصله پیدا کند اما از آنجا که می‌دانستند که شورای محترم خبرگان زیر بار نمی‌رود، خیال این کار را از سر بیرون کردند.

 ۴.      کیمیا و حل مشکلات اقتصادی: گفته شده حضرت رئیس جمهور قبل از اعلام وعده حل صد روزه مشکلات اقتصادی مشورتی با خانواده کیمیا داشته ، حتی پیمان در موضوع مفاسد اقتصادی او را کمک شایانی کرده است و بسیاری از پرونده های مفاسد اقتصادی اول یک سری می‌رود زیر دست ایشان، لغو کامل تحریم‌ها هم به دست او است که می‌تواند محقق شود و کلاً از شرایط خیلی بد اقتصادی به شرایط بسیار خوب اقصادی نقل مکان کنیم، اگر چه تاکنون شاهد موفقیت چندانی نبوده ایم اما تجربه نشان داده فرصت زیاد است و ماهی را هر وقت از آب بگیرید خفه می‌شود‍!

 اما آخرین راه؟!

در نهایت کیمیا اگر نتواند این همه مشکل را حل کند از یکی دیگر از توانایی خود رونمایی می‌کند که حتی نگارنده نیز از آن هراس دارد که مبادا شوخی-شوخی، خودش نیز گرفتار شده و به عذابی الهی دچار شود، همگان آگاهند که کیمیا مجهز است به نیرویی خارق العاده که در عرف از آن به نفرین و یا همان آه از عمق جان یاد می شود. او می‌تواند در نهایت جان کری، رژیم خبیث صهیونیستی، نظام‌های استکباری جهان و هر کسی که می‌خواهد بگوید «بالای چشم رئیس جمهور ما ابرو است» را نفرین کرده و به سرنوشت شخصی مانند «آرش» دچار کند.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا