سوشا مکانی دوباره محروم شد + واکنش باشگاه پرسپولیس

سوشا مکانی که به دلیل برخی مشکلات در دادسرای فرهنگ و رسانه پرونده دارد، با تصمیم مسئولان قضایی تا اطلاع ثانوی محروم شد. باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت مجوز بازی برای دروازه بان تیمش بود که در نهایت مشخص شد مکانی تا اطلاع ثانوی محروم است و نمی تواند بازی کند اما حضورش در تمرینات …

سوشا مکانی که به دلیل برخی مشکلات در دادسرای فرهنگ و رسانه پرونده دارد، با تصمیم مسئولان قضایی تا اطلاع ثانوی محروم شد. باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت مجوز بازی برای دروازه بان تیمش بود که در نهایت مشخص شد مکانی تا اطلاع ثانوی محروم است و نمی تواند بازی کند اما حضورش در تمرینات بلامانع است.
وی روز گذشته در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس برای بازی مقابل سپاهان قرار داشت.
واکنش باشگاه پرسپولیس به رای قوه قضائیه درباره سوشا مکانی:
محمدرضا زادمهر در خصوص محرومیت سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس از حضور در بازی های رسمی گفت: ما امروز متوجه این مسئله شدیم و باید بگویم که به رای قوه قضائیه احترام می گذاریم و آن را اجرا می کنیم.
وی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس اقدامی برای حل این مشکل کرده است یا نه، افزود: باشگاه پرسپولیس پیش از این اقداماتی انجام داده بود اما حالا باید ببینیم با اتفاق جدیدی که رخ داده، چه مسائلی پیش می آید. ما هنوز از جزئیات این مسئله اطلاع خاصی نداریم اما به تصمیم اعلام شده احترام می گذاریم.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا