تجهیز تمام روستاهای کشور تا پایان دولت به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرنگار موبنا، محمود واعظی با تاکید بر عزم دولت برای ارتباط رسانی به روستاهای کشور و ارائه اینترنت پرسرعت در این روستاها، اظهار داشت: تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده ایم. وزیر ارتباطات با اشاره به خدماتی که به واسطه اتصال روستاها به اینترنت پرسرعت قابل ارائه است، گفت: در …

به گزارش خبرنگار موبنا، محمود واعظی با تاکید بر عزم دولت برای ارتباط رسانی به روستاهای کشور و ارائه اینترنت پرسرعت در این روستاها، اظهار داشت: تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص داده ایم.
وزیر ارتباطات با اشاره به خدماتی که به واسطه اتصال روستاها به اینترنت پرسرعت قابل ارائه است، گفت: در حال حاضر آموزش های مختلف به روستاییان ارائه می شود تا زمینه استفاده بهینه از این فضا فراهم و موجب رونق اقتصادی در روستاها شود.
واعظی تصریح کرد:‌ برای مثال با ورود اینترنت پرسرعت به روستاها، وزارت بهداشت هم با ارائه پرونده سلامت الکترونیک،‌ خدمات پزشکی از راه دور را ارائه می دهد و در نهایت به رفاه بیشتر روستاییان می انجامد.
وزیر ارتباطات از ابتدای دهه فجر تاکنون به استانهای سیستان و بلوچستان، قم، فارس، کرمان، هرمزگان و اصفهان سفر کرده است و یکی از مهمترین پروژه هایی که در هر یک از این استانها، افتتاح کرده است راه اندازی فاز نخست اینترنت رسانی به روستاهای هر یک از استانها بوده است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا