فیلم/ سقوط جرثقیل در نیویورک یک کشته بر جای گذاشت

به گفته مقامات شهر نیویورک علت این حادثه همچنان در دست بررسی است. چهار ساختمان اطراف این جرثقیل و همچنین چند خودرو در این حادثه آسیب دیدند. چنین حادثه ای از سال ۲۰۰۸ تاکنون در نیویورک سابقه نداشته است. یکی از شهروندان نیویورک می گوید: «زندگی در این اطراف کمی نگران کننده است. به دیدن …

به گفته مقامات شهر نیویورک علت این حادثه همچنان در دست بررسی است. چهار ساختمان اطراف این جرثقیل و همچنین چند خودرو در این حادثه آسیب دیدند.
چنین حادثه ای از سال ۲۰۰۸ تاکنون در نیویورک سابقه نداشته است.

یکی از شهروندان نیویورک می گوید: «زندگی در این اطراف کمی نگران کننده است. به دیدن جرثقیل ها در اطراف ساختمانهای مختلف عادت می کنید اما ناگهان یکی از آنها سقوط می کند، کسی کشته می شود و مردم زخمی می شوند. این باعث می شود که در برخی امور تجدید نظر کنید.»
در همین حال بیل دو بلازیو، شهردار نیویورک می گوید که سقوط این جرثقیل هنگامی رخ داده است که سرعت باد به بیش از ۳۲ کیلومتر در ساعت رسیده بود.
شهردار نیویورک گفت: «مراتب احتیاط را رعایت کردیم و هر چند شدت باد به حدی که معمولا باعث پائین آوردن جرثقیلها در شهر می شود، نرسیده بود اما ما از سر احتیاط این کار را اینک انجام دادیم.»
از طرف دیگر زنی ۲۵ ساله که همراه با خواهر و مادرش عازم مراسم عروسی اش در شهرداری نیویورک بود در هرج و مرج ناشی از سقوط این جرثقیل در خیابانهای منهتن گرفتار شد. او در نهایت با کمک آتش نشانان توانست خود را به مراسم عروسی برساند.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا