نانی مخصوص برای افراد مبتلا به بواسیر

دکتر غلامرضا کردافشاری درباره راه‌های درمان بواسیر اظهار کرد: افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئیدصبح ناشتا ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری خاکشیر در آب جوش یا عرق خارشتر داغ بریزند و با مقداری نبات شیرین و یک ساعت قبل از صبحانه مصرف کنند. به گفته وی در بسیاری از موارد بیرون زدگی و درد ناشی …

دکتر غلامرضا کردافشاری درباره راه‌های درمان بواسیر اظهار کرد: افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئیدصبح ناشتا ۲ تا ۳ قاشق غذاخوری خاکشیر در آب جوش یا عرق خارشتر داغ بریزند و با مقداری نبات شیرین و یک ساعت قبل از صبحانه مصرف کنند. به گفته وی در بسیاری از موارد بیرون زدگی و درد ناشی از بواسیر با همین توصیه ساده برطرف خواهد شد؛ همچنین مصرف تره پخته به میزان فراوان در غذا از خونریزی بواسیر جلوگیری می‌کند.
این متخصص طب سنتی اضافه کرد: خوردن خاگینه با زرده تخم مرغ، تره و پیاز برای بیماران مبتلا به بواسیر بسیار مفید است. کردافشاری ادامه داد: افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئید می‌توانند صمغ مصطکی، مقل ازرق، تاجریزی و نبات را به میزان مساوی بکوبند و روزی یک بار به اندازه یک فندق از آن مصرف کنند این دارو به رفع بیرون زدگی و درد ناشی از بواسیر کمک می‌کند.
وی افزود: افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئید ۵-۳ گرم ریشه باباآدم را خشک و پودر کنند و با آرد گندم و روغن کنجد و کمی نمک خمیر کنند و با آن نان بپزند و روزانه ۳۵ گرم از آن نان را بخورند؛ این نان در برطرف کردن بواسیر داخلی و خارجی بسیار موثر است.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا