گوگل اپلیکیشن موبایلی سامسونگ را از فروشگاه اندروید حذف کرد

به گزارش موبنا، در این خبرها همچنین گفته شد اپلیکیشن Adblock Fast نیز سیستم جدیدی ارایه شده از سوی سامسونگ است که قابلیت‌های بیشتری را برای جلوگیری از انتشار آگهی‌های تبلیغاتی ارایه می‌دهد. شرکت سامسونگ این اپلیکیشن موبایلی را عرضه کرده اس تا کاربران اندرویدی در صورت تمایل از آن استفاده کنند. ولی خبرهای رسیده …

به گزارش موبنا، در این خبرها همچنین گفته شد اپلیکیشن Adblock Fast نیز سیستم جدیدی ارایه شده از سوی سامسونگ است که قابلیت‌های بیشتری را برای جلوگیری از انتشار آگهی‌های تبلیغاتی ارایه می‌دهد.

شرکت سامسونگ این اپلیکیشن موبایلی را عرضه کرده اس تا کاربران اندرویدی در صورت تمایل از آن استفاده کنند. ولی خبرهای رسیده نشان می‌دهد که گوگل از امروز اپلیکیشن مذکور را از روی فروشگاه اینترنتی Play Store حذف کرده است.

گوگل پیش از آنکه هر گونه خبر یا اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر کند ابزار موبایلی یاد شده را از فهرست اپلیکیشن‌های فروشگاه اینترنتی خود پاک کرد.

در این میان شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری یک پست الکترونیکی دریافت کردند که در آن نوشته شده بود این اپلیکیشن بند ۴.۴ توافقنامه توزیع مراکز برنامه‌نویسی را زیرپا گذاشته است.

اگرچه در نگاه اول به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن موبایلی مشکلی ندارد، ولی گوگل توضیح داده است که در بررسی‌های فنی می‌توان به این مسئله پی برد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا