دسترسی به سرویس Apple Pay در دو میلیون فروشگاه زنجیره‌ای

به گزارش موبنا، شرکت اپل در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی خدمات پرداخت موبایلی خود را در ۱.۵ میلیون نقطه عرضه کند و به نظر می‌رسد که تلاش‌های اپل از این هدف هم فراتر رفته است. سرویس پرداخت موبایلی Apple Pay هم‌اکنون در بیش از ۲ میلیون نقطه از جمله رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و …

به گزارش موبنا، شرکت اپل در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی خدمات پرداخت موبایلی خود را در ۱.۵ میلیون نقطه عرضه کند و به نظر می‌رسد که تلاش‌های اپل از این هدف هم فراتر رفته است.

سرویس پرداخت موبایلی Apple Pay هم‌اکنون در بیش از ۲ میلیون نقطه از جمله رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و … در سراسر جهان عرضه شده استو شرکت اپل در تلاش است آن را گسترش دهد.

البته این تعداد مرکز پرداخت موبایلی کافی نیست، ولی در آینده تعداد بیشتری از کاربران جهانی می‌توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.

شرکت اپل اعلام کرد که تا پایان ماه جاری میلادی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌های زیر را به این سرویس مجهز می‌کند: Chick-Fil-A، Crate & Barrel، Au Bon Pain، KFC، Dominos، Chili’s و Cinnabon.

همچنین قرار بر آن شده است که از اواخر سال جاری میلادی سرویس Apple Pay در کشور چین عرضه شود. هم‌اکنون ساکنان چهار کشور آمریکا، هنگ کنگ، اسپانیا و سنگاپور به این سرویس دسترسی دارند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا