همه خدمات اپل برای کاربران اندرویدی عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، هم‌اکنون به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این روند را ادامه دهد و د راین راستا دیگر اپلیکیشن‌های مخصوص iOS سازگار با سیستم عامل موبایلی گوگل در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد. «تیم کوک» مدیرعامل اپل در کنفرانس اخیر این شرکت با نام Town Hall به این مسئله اشاره کرد و …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد این روند را ادامه دهد و د راین راستا دیگر اپلیکیشن‌های مخصوص iOS سازگار با سیستم عامل موبایلی گوگل در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد.

«تیم کوک» مدیرعامل اپل در کنفرانس اخیر این شرکت با نام Town Hall به این مسئله اشاره کرد و در این خصوص به کارمندان اپل توضیح داد. او گفت سرویس Apple Music مخصوص دستگاه‌های اندرویدی به عنوان یک اتفاق آزمایشی مورد توجه قرار گرفت و اپل هم‌اکنون تصمیم گرفته است دیگر اپلیکیشن‌های خود را در اختیار کاربران اندرویدی بگذارد.

این خبر به آن معنی خواهد بود که کاربران اندرویدی به زودی می‌توانند خدماتی از جمله iCloud و iMessage را نیز در اختیار بگیرند و البته در این زمینه اشاره‌ای به سرویس Apple Pay نشده است.

کارشناسان امیدوارند شرکت اپل طی روزهای آتی اخبار بیشتری در این زمینه منتشر کند و کاربران را در جریان این فرآیند قرار دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا