سازگاری نسخه اینترنتی واتس‌اپ با مرورگر جدید مایکروسافت

به گزارش موبنا، این خبر نخستین بار در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شد و شرکت واتس‌اپ در صفحه رسمی خود توضیح داد که از این پس خدمات خود را در مرورگر اینترنتی Edge هم ارایه می‌دهد. نسخه اینترنتی این ابزار ارتباطی هم‌اکنون در مرورگرهای اینترنتی Chrome، Firefox، Opera و Safari مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته …

به گزارش موبنا، این خبر نخستین بار در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شد و شرکت واتس‌اپ در صفحه رسمی خود توضیح داد که از این پس خدمات خود را در مرورگر اینترنتی Edge هم ارایه می‌دهد.

نسخه اینترنتی این ابزار ارتباطی هم‌اکنون در مرورگرهای اینترنتی Chrome، Firefox، Opera و Safari مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته این طور نبوده است که کاربران مرورگر اینترنتی جدید مایکروسافت تاکنون به هیچ یک از خدمات واتس‌اپ دسترسی نداشته باشند. در این زمینه روش‌هایی ارایه شده بود که مبتنی بر آن می‌شد از WhatsApp Web در این مرورگر استفاده کرد.

البته گزارش منتشر شده در شبکه اجتماعی Reddit بر این مسئله تاکید دارد که فعلا همه کاربران مرورگر Edge مایکروسافت نمی‌توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند و از طریق به‌روزرسانی‌هایی که قرار است طی چند هفته آتی در اختیار بگیرند، به خدمات کامل مجهز می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا