۳ میلیارد بازدید از فروشگاه اینترنتی ویندوز ظرف ۳ ماه

به گزارش موبنا، این آمار رکورد ماه گذشته که ۲.۵ میلیارد بار بازدید را گزارش کرده بود شکسته است و نشان می‌دهد ویندوز ۱۰ تا چه اندازه مورد توجه کاربران قرار گرفته است. مایکروسافت که دفتر مرکزی آن در واشنگتن آمریکا واقع شده است، همچنین جزییاتی را درباره موضوع ابزارهای بارگذاری شده بین ماه‌های اکتبر …

به گزارش موبنا، این آمار رکورد ماه گذشته که ۲.۵ میلیارد بار بازدید را گزارش کرده بود شکسته است و نشان می‌دهد ویندوز ۱۰ تا چه اندازه مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

مایکروسافت که دفتر مرکزی آن در واشنگتن آمریکا واقع شده است، همچنین جزییاتی را درباره موضوع ابزارهای بارگذاری شده بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۵ منتشر کرد.

این گزارش نشان داد بازی‌ها یا همان Games بیش از دیگر بخش‌ها مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند و ۳۰ درصد اپلیکیشن‌های بارگذاری شده مربوط به این بخش می‌شود.

بخش نرم‌افزارهای کاربردی و ابزارها، و بخش عکس و ویدیو نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم محبوب‌ترین بخش‌ها قرار گرفتند و ۱۵ و ۸ درصد بارگذاری‌ها هم مربوط به آنها می‌شد.

در بخش بارگذاری مبتنی بر زبان‌های مختلف انگلیسی محبوب‌ترین زبان نزد کاربران بوده است و پس از آن هم اسپانیایی، برزیلی/پرتغالی، روسی و هندی قرار داشتند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا