۵۰۱ روستای کرمان به اینترنت متصل شد

به گزارش موبنا ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به کرمان در مراسم افتتاح اینترنت پرسرعت روستاهای کرمان در روستای شاهرخ آباد شهرستان کرمان عنوان کرد که سیاست دولت تدبیر و امید همانطور که در دوران انتخابات قول داده شد توسعه روستاها، مناطق محروم و کم برخوردار است. واعظی با با بیان …

به گزارش موبنا ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به کرمان در مراسم افتتاح اینترنت پرسرعت روستاهای کرمان در روستای شاهرخ آباد شهرستان کرمان عنوان کرد که سیاست دولت تدبیر و امید همانطور که در دوران انتخابات قول داده شد توسعه روستاها، مناطق محروم و کم برخوردار است.
واعظی با با بیان اینکه بر اساس این سیاست دولت هر کدام از دستگاه ها توجه خاصی به روستاها داشته و ما هم به سهم خود سعی می کنیم ارتباط مردم روستا را با شهر و دیگر نقاط دنیا برقرار کنیم افزود: تا نیمه ماه شعبان سال آینده دو هزار و ۴۷۶ روستای دیگر کشور به اینترنت پرسرعت با فناوری LTE متصل خواهد شد.
وی گفت : امید است با بهره برداری از این امکانات فرصتی برای آموزش فرزندان، آموزش های کشاورزی و معرفی محصولات از طریق اینترنت فراهم شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید با توجه به نزدیکی این روستا به شهر کرمان از این امکان برای معرفی مناطق گردشگری به مردم کشور و دنیا استفاده شود.
وی افزود: هدف ما ارتقای سطح علمی و فرهنگی جوانان و اهالی روستاست.
نخستین مرکز امنیت فناوری اطلاعات (آپا) نیز روز پنجشنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پارک علم و فناوری استان راه اندازی شد.
پروژه های حوزه ارتباطات و زیرساخت در مجموع با اعتبار بیش از چهار هزار و ۲۷۷ میلیارد ریال امروز در سفر یک روزه محمود واعظی به کرمان بهره برداری شد.
این پروژه ها شامل ICT، تلفن همراه، زیرساخت، پست بانک و اینترنت پرسرعت نسل چهارم همزمان با چهارمین روز دهه فجر در شهرستان های مختلف استان افتتاح شد.
۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا