هشدارهای جدید گوگل در مورد محتوای اینترنتی آلوده

به گزارش موبنا، گوگل با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد قابلیت‌های Safe Browsing را ارتقا دهد تا محفاظت بیشتری از کاربران انجام دهد. بر این اساس زمانی که کاربران کلید دانلود را در سایت‌های اینترنتی مختلف فشار می‌دهند یا قصد کلیک کردن روی یک آگهی تبلیغاتی را دارند، این سیستم به صورت …

به گزارش موبنا، گوگل با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد قابلیت‌های Safe Browsing را ارتقا دهد تا محفاظت بیشتری از کاربران انجام دهد. بر این اساس زمانی که کاربران کلید دانلود را در سایت‌های اینترنتی مختلف فشار می‌دهند یا قصد کلیک کردن روی یک آگهی تبلیغاتی را دارند، این سیستم به صورت خودکار امنیت لینک مربوطه را بررسی می‌کند.

گوگل توضیح داد محتوای ضمیمه شده به یک صفحه اینترنتی در صورت آلوده بودن برای کاربران نمایش داده نمی‌شود تا آنها را به خطر بیاندازد.

بر این اساس گوگل در نظر دارد با تقویت قابلیت Safe Browsing صفحات اینترنتی را برای کاربران قابل اعتماد کند و در صورت بروز هر گونه مشکل به آنها هشدار دهد. این اتفاق می‌تواند جلوی سرقت رمزهای عبور را نیز بگیرد.

شرکت گوگل به عنوان توسعه دهنده بزرگترین جست‌وجوگر اینترنتی جهان در وبلاگ رسمی خود برخی توضیحات دقیق‌تر را در این زمینه منتشر کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا