VAIO هم گوشی هوشمند عرضه کرد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که Phone Biz نام دارد و روی آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی نصب شده است، به طور ویژه کارمندان و کاربران سازمانی را مورد هدف قرار داده است. روی این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 617 با هشت هسته پردازنده نصب شده است و از دیگر امکانات به کار …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند که Phone Biz نام دارد و روی آن سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی نصب شده است، به طور ویژه کارمندان و کاربران سازمانی را مورد هدف قرار داده است.

روی این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 617 با هشت هسته پردازنده نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی Full HD اشاره کرد. این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد که البته کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه microSD آن را ارتقا دهند.

برای این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز را در خود ذخیره می‌کند.

فروش این گوشی هوشمند میانرده از ماه آینده در کشور ژاپن آغاز می‌شود و قیمت آن هم ۴۳۰ دلار در نظر گرفته شده است. پیش‌بینی می شود پس از گذشت یک ماه این گوشی وارد بازار آسیا شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا