آتش‌زدن دختر ۱۵ساله پس از تعرض +عکس

مادرش می‌گوید اگر این متعرضان سنگ دل به دخترم تعرض کردند پس باید به خواسته‌شان رسیده باشند، پس چرا دیگر او را کشتند. من ترجیح می‌دادم علی‌رغم تمام مشکلات دخترم را در کنار خودم داشته باشم نه اینکه هر روز از غم دوری او غمگین باشم و بگریم. به گزارش دیلی‌میل، این تنها موردی نبوده …

مادرش می‌گوید اگر این متعرضان سنگ دل به دخترم تعرض کردند پس باید به خواسته‌شان رسیده باشند، پس چرا دیگر او را کشتند. من ترجیح می‌دادم علی‌رغم تمام مشکلات دخترم را در کنار خودم داشته باشم نه اینکه هر روز از غم دوری او غمگین باشم و بگریم.

آتش‌زدن دختر 15ساله پس از تعرض +عکس

به گزارش دیلی‌میل، این تنها موردی نبوده که در هند اتفاق افتاده‌است. معمولا هنگامی که این اتفاقات در هند می‌افتد، از دیدگاه مردم قربانیان مجرم شناخته می‌شوند و به جای همدردی و کمک به آن‌ها، با آن‌ها بد رفتاری شده، تحقیرشان می‌کنند. گویی این‌ها باعث شدند که آن متجاوزان روانی به این قربانیان حمله کنند. اگر هم آن فرد کشته شود، درباره او و خانواده‌اش بدگویی می‌کنند و انگشت اتهام به سوی آن‌هاست.

آتش‌زدن دختر 15ساله پس از تعرض +عکس

خانواده قربانیان می‌گویند حق زنان در اغلب موارد نادیده گرفته و پایمال می‌شود؛ چه در دیدگاه مردم چه در محضر دادگاه. یکی دیگر از این موارد، دختر ۱۴ ساله‌ای بود که توسط یکی از بستگانش که این دختر او را عمو خطاب می‌کرد، مورد تعرض قرار گرفت.

پس از شکایت خانواده از آن به اصطلاح عمو، وی زندانی شد. اما باز هم این دختر ۱۴ ساله بود که مورد مزمت همسایگان و بستگان قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا