مایکروسافت صفحه‌کلید SwiftKey را خرید

به گزارش موبنا، روزنامه فایننشال تایمز در آخرین شماره خود نوشت دو شرکت مذکور مذاکرات خود را برای این واگذاری به اتمام رسانده‌اند و قرارداد میان آنها منعقد شده است و پیش‌بینی می‌شود پایان هفته جاری خبر مربوط به این واگذاری به صورت رسمی اعلام شود. برای آن دسته از کاربرانی که آگاهی ندارند باید …

به گزارش موبنا، روزنامه فایننشال تایمز در آخرین شماره خود نوشت دو شرکت مذکور مذاکرات خود را برای این واگذاری به اتمام رسانده‌اند و قرارداد میان آنها منعقد شده است و پیش‌بینی می‌شود پایان هفته جاری خبر مربوط به این واگذاری به صورت رسمی اعلام شود.

برای آن دسته از کاربرانی که آگاهی ندارند باید گفت SwiftKey از محبوب‌ترین صفحه‌کلیدهای مجازی بین کاربران موبایلی جهان محسوب می‌شود که در دو سیستم عامل اندروید و iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس گزارش موجود، صفحه‌کلید مجازی SwiftKey هم‌اکنون روی ۳۰۰ میلیون دستگاه موبایلی در جهان استفاده می‌شود. این صفحه کلید نخستین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی برای کاربران اندرویدی عرضه شد و از سال ۲۰۱۴ هم به دست کاربران iOS رسید.

شرکت مایکروسافت هم‌اکنون اپلیکیشن‌های مختلف در زمینه صفحه‌کلید را برای کاربران خود ارایه می‌دهد که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به Word Flow اشاره کرد. قرار است SwiftKey با صفحه‌کلیدهای مایکروسافت ادغام شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا