نقشه جامع آفلاین برای کاربران ویندوز ۱۰

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت به دنبال انعقاد قرارداد خود با نوکیا نقشه مجازی HERE را نیز در اختیار دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ قرار داده است تا از مزایای آن بهره‌مند شوند. اپلیکیشن Maps روی سیستم عامل ویندوز به کاربران امکان می‌دهد در حالت آفلاین هم بتوانند تمام قابلیت‌های آن را در اختیار بگیرند. …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت به دنبال انعقاد قرارداد خود با نوکیا نقشه مجازی HERE را نیز در اختیار دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ قرار داده است تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن Maps روی سیستم عامل ویندوز به کاربران امکان می‌دهد در حالت آفلاین هم بتوانند تمام قابلیت‌های آن را در اختیار بگیرند. کاربران می‌توانند نقشه یک کشور را به صورت کامل بارگذاری کنند تا سپس در حالت آفلاین به همه جزییات آن دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت برای این نقشه مجازی به‌روزرسانی‌های مستمر ارایه می‌کند و کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند از طریق مسیر زیر به این به‌روزرسانی‌ها دسترسی داشته باشند: Settings>System>Offline Maps

لازم به ذکر است کلیه به‌روزرسانی‌ها برای این نقشه جامع و کامل به صورت رایگان انجام می‌شود و البته کاربران دستگاه‌های موبایلی مجهز به این سیستم عامل هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

شرکت مایکروسافت همچنین اعلام کرد این نقشه را برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم های عامل ویندوز ۸ و ویندوز فون ۸ هم عرضه کرده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا